به گزارش ایرنا ، این طرحها شامل سایت موبایل همراه اول روستای هراران با اعتبار یک میلیارد تومان، آسفالت معابر روستای جوجنگ (با مشارکت دهیاری و بنیاد مسکن) به مساحت پنج هزار متر مربع و با اعتبار 150 میلیون تومان، آسفالت معابر روستای قلعه عسکر در مساحت 10 هزارمتر مربع با اعتبار 300 میلیون تومان و آسفالت معابر روستای کنتوئیه به میزان پنج هزار متر مربع و 150 میلیون تومان اعتبار مورد بهر برداری قرار گرفت .
در ادامه پروژه های آسفالت معابر روستای خرمنده از توابع لاله زار با 7500 متر مربع و اعتبار 225 میلیون تومان، سایت موبایل همراه اول روستای باغابر با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومان با حضور معاون اداره کل فناوری و اطلاعات استان افتتاح شد.
این گزارش حاکیست ، کار حفر چاه آب شرب روستای جوجنگ و 30 میلیون تومان جهت احیای آب کشاورزی توسط سازمان جهاد کشاورزی صورت گرفته است.
در ادامه کلنگ سایت گردشگری مرتضی علی (ع) لاله زار با یک میلیارد تومان اعتبار فاز اول و 7 میلیارد تومان اعتبار کل سایت به مساحت 10 هکتار به زمین زده شد.
همچنین کلنگ احداث سالن ورزشی روستای باغابر به زمین زده شد.
در پایان جشن چهلمین سالگرد انقلاب با حضور مسئولان و مردم انقلابی منطقه لاله زار در محل سالن ورزشی این شهر برگزار شد.
لاله زار که به داشتن گلستانهای گل محمدی و آب و هوای خنک شهرت دارد، یکی از مرتفع ترین نقاط ایران و جزو مناطق پنجگانه شهری بردسیر است و در فاصله 75 کیلومتری جنوب شرقی آن قرار دارد.
بردسیر در فاصله 60 کیلومتری غرب کرمان قرار دارد‌.
7421/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.