به گزارش روز سه شنبه دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا پورابراهیمی در تشریح نشست کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با مسئولان ارشد وزارت جهاد کشاورزی، هدف این نشست را بررسی آخرین وضعیت تعهدات دولت در رابطه با بیمه پایه محصولات کشاورزی عنوان کرد.
وی ادامه داد: رئیس صندوق بیمه کشاورزی، مدیرکل دفتر برنامه ریزی وزارت جهاد کشاورزی در این نشست گزارشی ارائه کردند و اتاق بازرگانی هم اعلام کرد به دلیل اینکه بخش زیادی از محصولات کشاورزی دچار مشکل شده باید تصمیم گیری لازم در راستای بیمه این محصولات انجام شود.
وی عنوان کرد: طبق گزارشی که نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در خصوص میزان تولید پسته در استان ارائه داد، درصد زیادی از محصول امسال به دلیل تغییرات اقلیمی از بین رفته و حمایت از این حوزه امر ضروری است.
پورابراهیمی تشکیل این جلسه فوق العاده را برای بررسی آخرین وضعیت بیمه محصولات کشاورزی عنوان کرد و گفت: در این نشست افزایش سقف اعتبارات بیمه بخش کشاورزی کشور را پیگیری کردیم.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: پیشنهاد افزایش تامین منابع را از طریق درصدی از واردات محصولات بخش کشاورزی را نیز داشته ایم.
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.