به گزارش روز شنبه روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا پورابراهیمی در نشست هیات مدیره نظام پزشکی استان، عدم انطباق بین بهای تمام شده خدمت در حوزه بخش پزشک با میزان درآمدهای حاصله از آن را عمدتا مربوط به تغییرات نرخ ارز و شرایط اقتصادی ایران دانست .
وی با اشاره به کاهش یک سومی ارزش پول ملی گفت: اثر این کاهش ارزش پول ملی را در همه بخش ها از جمله تجهیزات پزشکی شاهد هستیم.
این نماینده مجلس بیان داشت: قیمت کالاهای داخلی هم به دلیل کاهش ارزش پول ملی، قیمت جایگزینی صادرات به خود می گیرند و شاهد افزایش و تغییرات قیمت خواهیم بود.
پورابراهیمی ادامه داد: برای رفع این مشکلات اول باید به بهای تمام شده در حوزه خدمات کمک کنیم که در این زمینه با دولت برای سالهای 97 و 98، توافق کردیم که 14 میلیارد دلار با نرخ 4200 در اقلام اساسی داده شود که بخشی از آن شامل دارو و اقلام مصرفی بخش پزشکی است.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه افزایش قیمت ها با بهای تمام شده بخش حوزه خدمات پزشکی آنالیزی تهیه کنید تا بطور مشخص در این حوزه بتوانیم راهکاری ارائه دهیم.
5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.