به گزارش ایرنا، سردار رضا بنی اسدی فر روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: توسط ماموران پلیس اطلاع حاصل شد تعدادی گواهینامه مجعول بین المللی در سطح شهر مورد استفاده اتباع بیگانه قرار می گیرد.
وی اظهار داشت: بلافاصله با انجام اقدامات اطلاعاتی توسط ماموران جنایی پلیس آگاهی، سرنخ هایی از باند حرفه ای جعل اسناد به دست آمد.
سردار بنی اسدی فر ادامه داد: طی چند روز کار اطلاعاتی تعدادی از این افراد شناسایی و پس از انجام اقدامات تکمیلی 6 نفر از جاعلان دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد حدود 500 جلد گواهینامه مجعول توسط این باند صادر شده و مبالغی که از این افراد برای جعل سند گرفته می شده بین یک میلیون و 500 هزار تا سه میلیون تومان بوده است.
وی تاکید کرد: 60 مورد از گواهینامه های مجعول صادر شده توسط پلیس آگاهی جمع آوری شده و اقدامات تکمیلی در رابطه با شناسایی و دستگیری دیگر اعضای این باند ادامه دارد.
به گفته فرمانده انتظامی کرمان ، اعضای باند حرفه ای جعل اسناد در کرمان به نوعی به اقدامات خلافکارانه خود جنبه قانونی می دادند و موجب فریب ماموران پلیس می شدند.
وی تاکید کرد: طبق اطلاعات به دست آمده این باند جعل اسناد در جغرافیای استان کرمان فعالیت می کرده اما احتمال اینکه در ریشه یابی های بعدی آثار فعالیت شان در استان های دیگر یافت شود وجود دارد.
3029/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.