مسلم گلشنی روز چهارشنبه در بازدید از غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی در ششمین نمایشگاه استانی کتاب جنوب کرمان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز به برکت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، زورگویی های خوانین از ذهن مردم پاک شده است.
وی ادامه داد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، خوانین در مناطق محروم حکم فرمایی و ظلم های بیشماری می کردند که این مهم با پیروزی انقلاب برچیده شد.
وی بخش مردهک جیرفت را مولود انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروز به برکت خون شهدا و نظام مقدس جمهوری این منطقه محروم به بخش تبدیل شده و هر روز در حال پیشرفت است.
وی تصریح کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، منطقه مردهک وضعیت اسفناکی داشت و در این منطقه راه ارتباطی وجود نداشت.
وی ادامه داد: تنها راه ارتباطی این شهر، یک پستچی بود که آن هم از سرعت بسیار پایینی برخوردار بود و بیشتر مواقع، افراد زودتر از نامه های خود به مقصد می رسیدند.
شهردار مردهک اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی امروز 95 درصد راه های روستایی قابل تردد با خودرو است و پنج درصد به دلیل خرابی فصلی مشکل دارند.
وی افزود: امروز تمام روستاهای بخش مردهک از نعمت آب سالم و برق برخوردار هستند.
گلشنی با اشاره به پل ورودی شهر مردهک اظهار داشت: قبل از انقلاب با بارش باران مردم روزهای زیادی در پشت این پل گرفتار می شدند ولی بعد از پیروزی انقلاب، این مشکل برطرف شد.
وی ضمن تبریک چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مردم باید قدردان خدمات نظام باشد و اگر کاستی وجود دارد با تلاش مسئولان برطرف می شود.
شهردار مردهک به دشمنی استکبار جهانی با نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: این انقلاب بیمه خون شهداست و مردم در همه عرصه های حساس نشان دادند دست از ارزش های انقلاب اسلامی برنمی‌ دارند.
شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است، مردهک یکی از بخش های این شهرستان است.
3029/7450/7429
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.