به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی استانداری کرمان، محمدجواد فدائی در نشست مدیران ستادی استانداری افزود: حوزه اقتصادی استانداری در شرایط حساس کنونی که مسائل اقتصادی بر تمامی حوزه ها تاثیر دارد، مهمترین نهاد است و بهترین افراد باید چنین سمت هایی را اداره کنند.
وی با اشاره به وظایف معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تصریح کرد: پیگیری اشتغال به عنوان مهمترین مسأله کشور، بحث تولید، رفع موانع تولید، فعال کردن واحدهای راکد و نیمه راکد، مسأله بانک ها، نرخ ارز، رفع فقر و محرومیت و صادرات از جمله مهمترین مأموریت های این معاونت است.
استاندار کرمان با اشاره به برنامه های خود برای اصلاح سیستم اداری استان اظهار داشت: برای اصلاح سیستم اداری ابتدا استانداری باید اصلاح و الگو شود و در مرحله بعد سایر دستگاه ها نحوه ارائه خدمات را از استانداری آموزش ببینند.
وی با اشاره به ویژگی های فردی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تاکید کرد: دهقان سال های متمادی ریاست انجمن ریاضی کشور را برعهده داشته و در سمت 2 دوره ای ریاست بر دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان توانسته این دانشگاه را به جایگاه خوبی در سطح علمی کشور به لحاظ مرتبه علمی و امکانات برساند.
فدائی اظهار امیدواری کرد: معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با توجه به بنیه علمی بتواند به پیشرفت امور اقتصادی استان کمک کند.
وی همچنین با اشاره به انتصاب محسن جلال پور به عنوان مشاور استاندار در امور سرمایه گذاری و توسعه گفت: جلال پور با تجربه سالیان متمادی ریاست بر اتاق بازرگانی ایران و استان، به عنوان انسانی کارآفرین و صادر کننده ای نمونه می تواند منشأ خدمات زیادی به استان برای جذب سرمایه گذاری به عنوان لازمه و محرک اقتصاد باشد.
استاندار کرمان با اشاره به اولویت مصالح نظام و مردم در تمامی انتصابات افزود: استانداری نماینده حاکمیت در استان است و باید به بهترین وجه عمل کند و لذا لازم است از بهترین نیروهای استان برای اداره بخش های حساس و مهم استفاده شود.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: همواره تلاش کردم در سمتی مشغول شدم با تمام قوا برای ارتقای آن سیستم در سایه عنایت خداوند فعالیت کنم.
محمدعلی دهقان با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور و همچنین فضای بین المللی افزود: در شرایط کنونی انتظار معجزه در کوتاه مدت را نمی توان داشت و برای برخی از تغییرات نیازمند امیدواری برای تغییر فضا و ارتباطات در محیط بین المللی هستیم.
وی با درخواست از تمامی فعالان حوزه اقتصادی استان برای همکاری تصریح کرد: با همدلی، اتحاد و بهره گیری از تجربیات مشترک می توانیم از شرایط کنونی عبور کنیم.
در این نشست ضمن تقدیر از خدمات حمید ملانوری، محمدعلی دهقان به عنوان سرپرست جدید معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری منصوب شد.
3029/7437
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.