به گزارش ایرنا، مسعود سلطانی فر شامگاه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کرمان افزود: فعالیت ۹۳ خانه جوان و پرداخت ۱۲ هزار میلیارد تومان وام ازدواج طی سال گذشته بخشی از فعالیت های ورزش و جوانان است که افزایش چشمگیری داشته اند.
وی با اشاره به اینکه کرمان دارای ظرفیت های بالقوه ای در حوزه ورزش است اظهار داشت : ورزشکاران استان کرمان در چند سال آینده در عرصه های ملی و بین المللی افتخارآفرینی خواهند کرد.
سلطانی فر با بیان اینکه ورزش تنها ابزار ارزانی است که اوقات فراغت برای مردم ایجاد می کند، گفت: ورزش ابزاری است که یک ملت را در برابر یک پیروزی خوشحال می کند.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری نیز نسبت به حوزه ورزش حساسیت ویژه ای دارند یادآور شد : معظم له برای همه پیروزی های ورزشی کشور پیام تبریک دادند.
سلطانی فر با بیان اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون رویدادهای خوبی در حوزه ورزش کشور رخ داده است تصریح کرد: هیچ ابزار و امکانی همانند یک رویداد ورزشی نمی تواند سبب وحدت و غرور ملی شود.
**روحیه ورزشکاری مهم تر از اصل ورزش است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز در این دیدار گفت : رقابت های ورزشکاران صحنه ای است که همه آن را از خود می دانند هر چند شاید در برخی از رقابت ها از قبیل انتخابات کدورت هایی پیش آید اما رقابت در حوزه ورزش همراه با وحدت، انسجام و غرور ملی است.
حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی اظهار امیدواری کرد با همت و تلاش ورزشکاران و ایجاد زیرساخت های ورزشی استان استعدادها و ظرفیت های این حوزه به فعلیت تبدیل شود‌.
وی روحیه ورزشکاری را بسیار مهم تر از اصل ورزش دانست و تصریح کرد: در صحنه های ورزش جهانی به این مهم توجه می شود که می طلبد نگاه مسئولان امر در کشور نیز به آن معطوف شود.
وزیر ورزش و جوانان در سفر یک روزه به استان کرمان، پیست دوچرخه سواری خاتم الانبیا (ص) و زورخانه بین المللی شهید ورزشکار مدافع حرم غلامرضا لنگری زاده را افتتاح کرد وی پس از حضور در ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمان، به منظور افتتاح طرح های عمرانی به شهرستان رفسنجان سفر کرد.
9895/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.