به گزارش ایرنا، سردار رضا بنی اسدی فر روز چهارشنبه در همایش فرماندهان و مدیران فرماندهی انتظامی استان کرمان افزود: نیروی انتظامی متناسب با حجم مسئولیت های خود نیازمند مشارکت هر چه بیشتر مردم و توجه بیش از پیش مدیران استانی است.
وی بر رفع مشکلات کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی استان کرمان تاکید کرد و ادامه داد: نیروی انتظامی در خط مقدم خدمات رسانی به مردم است و اهمیت نقش این نیرو در زمان بروز بحران ها و حوادث بیشتر مشخص می شود.
وی اظهار داشت: افزایش امنیت فیزیکی مکان پاسگاه ها و کلانتری ها موجب می شود نیروی انتظامی در زمان بروز بحران، توان بهتری برای کمک به مردم داشته باشد و نقش خود را به بهترین شکل ممکن ایفاء کند.
سردار بنی اسدی با اشاره به اینکه پلیس به دلیل تعدد و تکثر ماموریت های خود با مشکلات زیادی روبرو است عنوان کرد: از مدیریت جدید استان کرمان انتظار می رود در راستای کمک به توسعه معیشت و خدمات رسانی به نیروهای جان برکف انتظامی و خانواده های آنها اقدامات بیشتری صورت گیرد.
وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی استان کرمان با صداقت و تواضع، همواره برای اجرای ماموریت آماده است و تاکنون نیز رتبه های بالای کشوری را به خود اختصاص داده اند و لازم است که به تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز آنها نیز توجه بیشتری شود.
3029/7440
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.