به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی عربپور روز یکشنبه در آئین بزرگداشت 13 آبان در جمع مردم جیرفت افزود: همیشه باید مراقب دسیسه های استکبار جهانی باشیم تا ظالمان بر مظلومان مسلط نشوند.
وی ادامه داد: امروز استکبار دشمن مظلومان و فرهنگ اسلام است و این دشمنی از اول انقلاب شدت گرفته و همواره در حال ستیز است.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران استان کرمان با بیان اینکه قرآن کریم درس ایستادگی را به مردم آموخته است اظهار داشت: این ایستادگی سبب نجات کشور سوریه و عراق شده و باید توجه کنیم که ترک سنت الهی استکبارستیزی، آثار بسیار بدی دارد و سبب حاکم شدن ظالم بر مظلوم می شود.
وی تصریح کرد: مستکبران دنبال دور کردن مردم از بصیرت و با جنگ تحمیلی و تحریم، به دنبال رسیدن به اهداف خود هستند.
حجت الاسلام عربپور ایجاد غفلت از آرمان ها را نقشه دشمن برشمرد و گفت: دشمن دنبال ناامید کردن مردم است از این رو همه هوشیار باشند و بدانند که دشمن با استفاده از تبلیغات اسلام و ایران هراسی به دنبال تحریم بوده ولی این ملت 40 سال در مقابل تحریم ها و تهدیدها ایستادگی کرده است.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران استان کرمان گفت: دشمن شناسی همواره در سیره شهدا، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بوده لذا همه باید در این قرارگاه استراتژیک هوشیار باشیم و پر واضح است جامعه ای که دشمن را بشناسد در مقابل توطئه ها ضربه نمی خورد.
وی با تاکید بر اینکه هوشیاری در مقابل دشمن وظیفه امروز مردم و مسئولان است گفت: در مقابل توطئه های دشمن باید بصیرت و فهم انقلابی مردم را افزایش داده و توجه کنیم که دشمن، امروز با نفوذ فرهنگی و اقتصادی ورود کرده لذا باید در مسیر منویات مقام معظم رهبری حرکت کنیم تا در نقشه دشمن گرفتار نشویم.
حجت الاسلام عربپور با بیان اینکه انقلاب اسلامی همچنان به مسیر خود ادامه می دهد افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری به تبعیت از رهبری نیاز داریم چرا که این مورد رمز موفقیت نظام است.
شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.
3029/7450/7429
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.