به گزارش ایرنا، ناهید سربازپور روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در نیمه نخست امسال 466 محموله صادراتی پسته از رفسنجان با وزن بیش از 6 هزار و 718 تن پس از بازرسی و نمونه برداری توسط شرکت های خصوصی از طرف این اداره تاییدیه انطباق دریافت کرده است.
وی بیان کرد: گواهینامه استاندارد صادراتی برای صادرکنندگانی است که پروانه استاندارد ندارند و افرادی نیز که پروانه استاندارد داشته باشند نیاز به دریافت گواهینامه استاندارد ندارند.
سربازپور در بخش دیگری از سخنانش گفت: همچنین در این مدت 151 مورد نمونه جهت آزمون تولیدات واحدهای مختلف شهرستان های رفسنجان، انار و شهربابک اخذ و به آزمایشگاه های همکار سراسر استان و کشور ارسال شده است.
وی بیان کرد: 196 مورد بازرسی فنی از واحدهای تولیدی مشمول مقررات استاندارد اجباری تحت پوشش این اداره در شهرستان های رفسنجان، انار و شهربابک انجام شده است.
وی ادامه داد: در 6 ماه نخست امسال 15 مورد بازدید ادواری از آزمایشگاه های همکار شهرستان های رفسنجان و شهربابک انجام شده که منجر به 2 مورد صدور و پنج مورد تمدید گواهی تایید صلاحیت آزمایشگاه های همکار شده است.
سربازپور تصریح کرد: تعداد 22 مورد باسکول های ثابت وسایل نقلیه چرخدار جاده ای و یک مورد جایگاه CNG با همکاری بخش خصوصی در شهرستان های انار، شهربابک و رفسنجان مورد ارزیابی و صحت عملکرد قرار گرفته است.
رئیس اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی رفسنجان گفت: از تجهیزات بازی و شهربازی شهرستان بازرسی به عمل آمد و تمام تجهیزات و وسایل بازی مشمول استاندارد اجباری در پارک ها و زمین های بازی شهرستان به تعداد 126 مورد شناسایی و به شهرداری معرفی شد و سپس انجام مراحل اداری صدور تاییدیه از جمله آموزش مسئولین فنی و پیگیری بازرسی توسط شرکت های مجاز انجام پذیرفت.
رفسنجان با جمعیت بالغ بر 311 هزار نفر در 110 کیلومتری کرمان قرار دارد.
3029/7433
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.