حسین سلامی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی مدت یاد شده چهار تن و 700 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و ضبط شد.
وی ادامه داد: امسال با تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان و ماموران خدوم ناجا پنج باند بزرگ مواد مخدر که سه باند از این تعداد به صورت بین المللی اقدام به قاچاق مواد مخدر می کردند، متلاشی شده است.
وی با بیان اینکه مقابله و مبارزه با سوداگران مرگ در دستور کار ویژه دادستانی قرار دارد، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری در زمینه مبارزه با مواد مخدر 126 قبضه سلاح به همراه 150خودرو از قاچاقچیان مواد مخدر کشف و ضبط شد.
دادستان جیرفت همچنین به تشریح آخرین جزئیات پرونده شهادت سروان بهزاد پور و سنجری اشاره کرد و گفت: در این زمینه سه قاچاقچی دستگیر و همچنین سه متهم دیگر تحت تعقیب قضایی قرار گرفته اند و پرونده در شعبه 2 بازپرسی با قید فوریت در حال رسیدگی است.
وی افزود: مبارزه با قاچاق مواد مخدر با قوت ادامه خواهد داشت و اجازه نخواهیم داد که خون شهیدان عرصه امنیت پایمال شود.
خرداد ماه سال جاری درگیری قاچاقچیان مسلح مواد مخدر با ماموران انتظامی شهرستان جیرفت، منجر به شهادت استوار فردین سنجری و زخمی شدن سروان بهزادپور از ماموران نیروی انتظامی جیرفت شده بود که این جانباز سرافراز صبح روز پنج شنبه 19مهرماه پس از تحمل درد ورنج فراون به فیض شهادت نائل گردید و پیکر پاک وی پس از تشییع باشکوه بر دستان مردم شهید پرور جیرفت در گلزار شهدای این شهرستان آرام گرفت.
7450/7429/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.