به گزارش ایرنا، محمدجواد فدائی روز دوشنبه در کارگروه گردشگری استان کرمان ضمن گرامیداشت هفته گردشگری، از دست اندرکاران این حوزه تقدیر کرد و ادامه داد: توسعه گردشگری باید با توجه به ظرافت های موجود در این عرصه انجام شود .
وی اظهارداشت: در برگزاری تورهای گردشگری باید به نحوی اقدام شود که تمامی ضوابط و جوانب دینی، شرعی و فرهنگی رعایت شود.
فدائی با تاکید بر معرفی هر چه بیشتر ظرفیت های گردشگری استان کرمان ، افزود: از حضور دست اندرکاران صنعت گردشگری در نمایشگاه های داخلی و خارجی حمایت می کنیم.
سرپرست استانداری کرمان اضافه کرد: در صرف هزینه ها و اعتبارات باید به مهندسی ارزش توجه ویژه ای صورت گیرد و به نحوی اقدام شود که اعتبارات و تسهیلات موجود به درستی و به طور کامل جذب شود و به بهترین شکل نیز مورد استفاده قرار گیرند.
وی گفت: کوتاهی ها و برخی کم کاری های کلی در سیستم اداری ما در مقایسه با کشورهای پیشرفته وجود دارد که باید برای رفع آنها اقدام شود.
فدائی افزود: در استان کرمان به عنوان خاستگاه هواپیمایی ماهان نباید مشکلی در ایجاد پروازهای خارجی داشته باشد و باید در این زمینه پیگیری های لازم انجام گیرد.
سرپرست استانداری کرمان اظهارداشت: با وجود تمامی ظرافت ها برای توسعه گردشگری، همواره از توسعه این صنعت حمایت کرده و خواهیم کرد.
وی ادامه داد: جاذبه های گردشگری و تاریخی استان کرمان مواد اولیه بسیار خوبی برای توسعه صنعت گردشگری به شمار می رود و این صنعت به دلیل اشتغال زایی بالا، درآمد مناسب و بازدهی سریع از جایگاه ویژه ای در مسیر توسعه برخوردار است.
استان کرمان با حدود هفت هزار آثار تاریخی و گردشگری دارای هفت اثر ثبت جهانی و 700اثر ثبت ملی است .
7440/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.