به گزارش دریافتی روز دوشنبه دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا پورابراهیمی با حضور در جمع مردم روستای فرح آباد کرمان با تاکید بر اینکه دولت باید تعهدات خود را انجام دهد افزود: سئوال از رئیس جمهوری و استیضاح وزار آغاز اقدامات ما در مجلس بود و در این زمینه با هیچکس تعارف نداریم.
وی تاکید کرد: نظام و رهبر معظم انقلاب اسلامی اولویت ما هستند و اگر دولت به هر دلیل با مشکلات اقتصادی با کوتاهی و سهل انگاری و اشکالات فاحش برخورد کند، حتما مجلس در برابر آن می ایستد.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رئیس جمهوری و تیم اقتصادی دولت باید پاسخ مشکلات اقتصادی ایجاد شده در کشور را بدهند و مجلس ذره ای از مسائل اقتصادی و منافع مردم کوتاه نمی آید.
پورابراهیمی گفت: به فضل الهی و دعای مردم و علاقمندان خاندان اهلبیت (ع) از این گردنه اقتصادی عبور کرده و ارادت و محبت به اهل بیت (ع) را هر سال فزون تر می کنیم.
وی گفت: بعد از شهادت حضرت علی (ع) جریانی در ممالک اسلامی برای حذف تفکر شیعه از جامعه اسلامی به راه افتاد که امروز هم در شرایط کنونی به شکلی بروز و نمود دارد.
وی با بیان اینکه دشمان اسلام امروز هم حذف فیزیکی، فکری و اندیشی تفکر شیعه را در دست دارند گفت: همزمان با به راه انداختن یک جریان فکری در دنیا علیه تفکر شیعه، ده‌ها سایت و رسانه خارجی دست به دست هم دادند تا جوانان ما را از تفکر شیعه جدا کنند.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با ایجاد تشکیک در فکر و ذهن و ایجاد مسائل شبهه‌ دار جوانان ما را به سمتی هدایت می کنند که مبانی و اعتقاداتشان به تفکر شیعه دور شده و به تدریج آنها را از مسیر اصلی که اعتقاداتشان است به سمت دیگری هدایت کنند.
وی تصریح کرد: در کنار تغییر در تفکر و جغرافیا و حذف عملی و عینی شیعیان هم در دستور کار دارد و جریان داعش را در سوریه تشکیل و به سوی عراق گسترش و جنایت های وحشیانه‌ ای انجام دادند.
پور ابراهیمی گفت: داعش شیعیان را در مسیر خود سر بریدند، کاری که در طول تاریخ هم انجام می دادند در حالی که مورد حمایت آمریکا و وهابی ها و عربستان قرار داشتند.
وی اظهار داشت: عربستان امروز در مقابله با تفکر شیعه تمام توان خود را به کار گرفته و در سوریه و عراق امکاناتی علیه تفکر شیعه به راه انداختند و اخیرا نیز در ذهن جوانان ما سئوال ایجاد می کنند که چرا جمهوری اسلامی ایران این مسیر را می رود؟
این نماینده مجلس گفت : جنگ تحمیلی، تحریک گروهک ها و بسیاری از مسائل دیگر به حمایت از وهابی ها و آمریکا انجام می‌ شود و هیچ ابایی از آن هم ندارند، اما چرا نگران هستند و این چنین اقداماتی انجام می دهند، مگر جمهوری اسلامی چه اقدامی کرده است.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عده ای می گویند باید با آمریکا مذاکره و ارتباط داشت، گفت: اوج جریان مذاکرات ما با آمریکایی ها در برجام بود، جمهوری اسلامی فقط برای حل مشکلات اقتصادی مردم وارد مذاکرات شد، اما آنها به پیمانشان عمل نکردند.
وی افزود: چگونه با کشوری که اوج جریان استکباری است و شخصی مثل ترامپ در راس آن قرار دارد، وارد مذاکره شویم.
پورابراهیمی گفت: عصبانیت عربستان و صهیونیست ها و وهابی‌ها به این دلیل است که جمهوری اسلامی ایران پرچم ولایت حضرت علی (ع) و اولاد ایشان را با افتخار برافراشته کرده است.
وی ادامه داد: مخالفت و جنگ عربستان با یمن و کشتار کودکان و زنان و مردان این کشور به این دلیل است که شیعیان یمن بعد از سالها برای مولای خود حضرت علی (ع) شادی به پا کردند.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس بیان کرد: دلیل مخالفت با تفکر شیعه به واسطه تاثیرپذیری شیعیان از پیام عاشورا یعنی عدم پذیرش ذلت است.
وی افزود: کسی که زیر بیرق امام حسین (ع) می رود، تفکر ایشان را دارد که با تفکر آمریکایی ها در تضاد است و آمریکا نمی تواند با این مساله کنار بیاید و می خواهد جوانان ما را از امام حسین (ع) جدا کند.
3029/7437/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.