به گزارش ایرنا، محمدجواد فدایی روز یکشنبه در آیین نواختن زنگ مهر و ایثار و بازگشایی مدارس در کرمان افزود: دولت در راستای ارتقای سطح تجهیزات مدارس و آموزش و پرورش انسانها تلاش و برنامه ریزی دارد.
وی هدف آموزش و پرورش را اخلاقی تر کردن زندگی و منش انسانها عنوان کرد و اظهار داشت: به تعبیر یک جامعه شناس، مهر آغاز سرنوشت و قدرت یک ملت، آغاز دموکراسی، آزادی و توسعه یک کشور است.
سرپرست استانداری کرمان تصریح کرد: جامعه آغاز تحول و ترقی از مدارس و دانشگاه ها را انتظار دارد و دانش آموزان و دانشجویان باید پس از اتمام دوره های تحصیلی روابط اجتماعی و فردی را نیز آموخته باشند.
وی با اشاره به اینکه طبق نظریه جامعه شناسی دیگر هدف آموزش و پرورش اخلاقی تر کردن انسان هاست و فلسفه آموزش و پرورش آموختن هنر زندگی کردن به انسانها است ، به نظر می رسد انتظار جامعه ما از آموزش و پرورش همین است.
همزمان با دیگر نقاط کشورمان جشن مهر و دانش با نواختن زنگ مهر و ایثار به مناسبت بازگشایی مدارس صبح امروز (یکشنبه )در کرمان برگزار شد.
در این آیین بطور نمادین، زنگ مهر و ایثار توسط نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و سرپرست استانداری کرمان نواخته شد .
3029/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.