خلیل همایی راد روز یکشنبه همزمان با بازگشایی مدارسدر گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ضعف توجه به آموزش مهارت های زندگی از دوران شکل گیری شخصیت انسانها نشان می دهد که برخی افراد معمولا در مواجهه با مشکل کوتاهترین راه ممکن را فارغ از آگاهی از سایر راههای تاثیرگذار در کاهش وقوع جرم یا تبعات آن انتخاب می کنند که موجب پشیمانی آن ها و تبعات ناگواری می شود .
وی ادامه داد: اما این افراد از دوران کودکی و یا در زمان دانش آموزی اگر آموزش ببینند ، صبر و خویشتنداری داشته باشند و با عقلانیت بیشتری رفتار کنند بهترین راه را برای مقابله انتخاب کرده و در نتیجه برای خودشان ، خانواده و اطرافیان و کل جامعه بهتر خواهد بود.
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان جمعیت بالای دانش آموزی این استان به همراه والدین آنان را یک جامعه هدف بزرگ برای فرهنگ سازی در زمینه های مختلف از جمله حوزه پیشگیری دانست که آموزش وپرورش می تواند برای هدایت این جامعه تاثیرگذار برنامه های لازم و تاثیرگذار را در طول دوران تحصیلی داشته باشد.
همایی راد با بیان اینکه هفت لایه برای امنیت در سند نظم و امنیت استان کرمان تعریف شده و اکنون در فاز ارتقای امنیت اجتماعی قرار داریم، اظهار داشت: باید به موازات فعالیت هایی که شبانه روز ارکان امنیتی ، انتظامی و قضایی برای تامین امنیت مردم انجام می گیرد ساز و کاری را دنبال کنیم که شاهد ارتقای جایگاه امنیت اجتماعی باشیم.
وی همچنین امنیت پایدار موجود در استان کرمان را مهمترین شاخص برای حضور سرمایه گذاران و تقویت سرمایه گذاری و ایجاد شغل و رفاه بیشتر برای مردم این استان دانست .
9895/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.