به گزارش ایرنا ، صمد قربان نژاد شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: رویداد سومین جشنواره ستاره های صحنه کشور در کرمان ظرفیت های فراوانی در راستای معرفی آثار تاریخی، صنایع دستی و گردشگری ایجاد کرده است.
وی اظهار داشت: هنرمندان از جمله مجریان، موزیسین و کمدین ها حاضر در رویدادهای فرهنگی می توانند، مبلغان فرهنگی مناسبی برای استان کرمان باشند لذا باید از ظرفیت آنها استفاده شود.
دبیر سومین جشنواره ستاره های صحنه کشور با بیان اینکه متولیان گردشگری استان باید موقعیت شناس و فرصت طلب باشند گفت: تا زمانی که متولیان فرهنگ و هنر دغدغه معرفی کرمان را ندارند تا توسعه فاصله بسیاری خواهیم داشت.
وی افزود: با وجود نامه نگاری با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و برخی دستگاه ها از ظرفیت های این جشنواره برای جذب گردشگر و معرفی استان کرمان استفاده نشده است.
قربان نژاد تصریح کرد: اقدامی بزرگ در سومین جشنواره ستاره های صحنه کشور در کرمان انجام شده و رسانه ها در سراسر کشور بهره مناسبی از این جشنواره در راستای معرفی کرمان بردند.
وی با بیان اینکه هیچ بخش دولتی از این جشنواره حمایت نکرده است گفت: هزینه بخشی از این جشنواره از صنایع ملی مس ایران تامین شده است.
دبیر سومین جشنواره ستاره های صحنه کشور افزود: هشت روز قبل از آغاز سومین جشنواره ستاره صحنه کشور، فعالیت را برای برگزاری این جشنواره در کرمان آغاز کردیم و ضمن تامین سالن، هتل، تامین غذا، چاپ بنر و مکانی برای اسکان 120 نفر مهیا شد.
سومین جشنواره ستاره های صحنه کشور 16 و 15 شهریورماه با حضور هنرمندان داخلی و خارجی در کرمان برگزار شد.
3029/7420
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.