به گزارش ایرنا، علی قرایی شامگاه یکشنبه در آیین اختتامیه مسابقات فوتسال بانوان در بردسیر افزود: برنامه های خوبی برای تقویت فوتبال و فوتسال بانوان استان دارم و می خواهم این دو رشته جایگاه مطلوب تری را در کشور کسب کنند.
وی گفت: در راستای حمایت از فعالیت های ورزشی، تصمیم گرفتیم برای تماشای مسابقات بانوان ورودی دریافت نشود و حتی برای تهیه لباس و امکانات نیز به تیم ها کمک خواهیم کرد.
قرایی با بیان اینکه معتقدم که به ورزش بانوان و به طور خاص به فوتبال بانوان کمک کنیم ، تاکید کرد: الان فوتبال بانوان کرمان دارد در کشور سروری می کند و امیدوارم فوتسال استان هم مثل فوتبال در کشور بدرخشد.
وی از تلاشهای مرضیه مومنی نایب رییس هیات فوتبال بانوان استان در برگزاری شایسته این مسابقات قدردانی کرد و اظهار داشت: یک زن ورزشکار بهتر می تواند نقش مادری خود را ایفا کند و در تربیت فرزند سالم کوشا باشد.
رییس هیات فوتبال استان در ادامه از اداره ورزش و هیات فوتبال بردسیر به دلیل میزبانی رقابتهای فوتسال استان قدردانی کرد و ادامه داد: این عزیزان هرچه در توان داشتند برای برگزاری خوب این مسابقات گذاشتند.
وی اظهار داشت: هر کاری در شروع آن هم با بودجه اندک مشکل است و فقط همدلی می تواند مشکلات را حل کند.
قرایی همچنین در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: بابک مرادی با 12 گلی که فصل پیش در ملوان به ثمر رسانده آخرین هدیه من به هواداران است و امیدوارم با تیم خوبی که بسته شده، هیات مدیره بتواند با انتخاب یک مدیرعامل اصلح دل هواداران را در پایان فصل شاد کند و مس را به لیگ برتر ببرد.
رقابتهای فوتسال بانوان استان در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید از 19 مرداد تا 11 شهریور در بردسیر برگزار شد. آیین اختتامیه و مراسم تجلیل از تیم های برتر و گلزنان برتر هر رده، شامگاه یکشنبه 11 شهریور در محل سالن پیامبر اعظم آموزش و پرورش بردسیر برگزار شد.
بردسیر در فاصله 60 کیلومتری غرب کرمان قرار دارد.
7421/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.