به گزارش خبرنگار ایرنا، حشمت الله رضایی روز شنبه در آیین غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای قصرشیرین با بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای انقلاب اسلامی ، افزود: عزت و اقتدار کنونی ایران اسلامی مرهون خون پاک شهداست که عزتمندانه برای این نظام الهی و اسلامی جانفشانی کردند.
وی اظهارداشت: شهدای ما در هشت سال دفاع مقدس با اهدای خون خود کشور را در برابر توطئه های دشمنان حفاظت کردند و به واسطه رشادت آن ها امروز در اوج قدرت هستیم.
معاون فرماندار قصرشیرین گفت: فرهنگ ایثار و شهادت، قوی ترین سلاحی است که ملت بزرگ و شهید پرور ما به آن افتخار می کند و از این رو همه باید در راستای ترویج و پایداری از این فرهنگ درجامعه و حفظ و یاد شهدا تلاش کنیم.
در ادامه شرکت کنندگان در این آئین با قرائت فاتحه و اهدای شاخه های گل و عطر افشانی مزار شهدا، بار دیگر با آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدار دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت دارد و در اوایل جنگ تحمیلی در اشغال متجاوزان بعثی بود ، این شهرستان در هشت سال دفاع مقدس بیش از 870 شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است.
7079/3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.