به گزارش خبرنگارایرنا ، پرویز ایده پور روز دوشنبه در جلسه شورای اداری پاوه که در سرسرای اجتماعات فرمانداری این شهرستان تشکیل شد ، از عدم انعکاس عملکرد و بیان خدمات دولت توسط مدیران بشدت انتقاد کرد.
فرماندار پاوه افزود: امروز تهاجم و حمله به دولت پیرامون عملکردش در فضای مجازی عین صواب شده و دریغ از پاسخگویی و دفاع از عملکرد دولت از سوی مدیران دستگاههای اداری و اجرایی.
ایده پور ، با بیان اینکه هرمدیری در قبال این هجمه و تهاجم سکوت کند در راستای اهداف آنها گام برداشته و این عدم پاسخگویی بعضی مدیران نشان دهنده تحمیلی بودن آنها است.
وی تصریح کرد : به موضوعاتی که توسط بعضی رسانه ها و در فضای مجازی در جهت تشویش اذهان و افکار عمومی منتشر و منعکس می شود باید توسط مدیران مرتبط پاسخ داده شود و ازعملکرد دولت دفاع شود.
فرماندار پاوه به مدیران ادارات توصیه کرد که فقط با رسانه ها و سایت ها دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مصاحبه کرده و پاسخگوی این رسانه های رسمی باشند.
وی افزود : اگر مدیران ادارات با کانالهای بدون مجوز مصاحبه داشته باشند به آنان وجاهت قانونی می دهند که خلاف است و در صورت مخاطب قرار گرفتن توسط این کانالها باید پاسخ آنها را از طریق سایت های مجوزدار بیان کنند.
ایده پور به فعالان فضای مجازی و کانالهای تلگرامی بدون مجوز شهرستان توصیه کرد که مطالبه گری حق عموم مردم است اما تعیین تکلیف برای مدیران کاملا خلاف عرف و قانون است.
فرماندار پاوه از عملکرد ضعیف تعدادی از مدیران دستگاهها از جمله راهداری و حمل و نقل جاده ای، بهداشت و درمان، مسکن و شهرسازی ، آب و فاضلاب شهری به دلیل سکوت در مقابل تهاجم گسترده علیه دستگاه های آنان انتقاد کرد و گفت: سکوت وعدم پاسخگویی شما نشان دهنده اقتدارتان نیست بلکه ضعف تلقی می شود.
ایده پور افزود: بنده قصور دولت را به دلیل تأخیر در پروژه های انتقال آب هانی کوان به شهر پاوه و بیمارستان جدید می پذیرم اما مدیران آب و فاضلاب شهری و مسکن و شهرسازی در حق دولت اجحاف کردند که هرگز خدمات دولت را بیان نکردند و در باره دلایل تأخیر این پروژه ها به مردم توضیح ندادند.
فرماندار پاوه با تبریک فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: این هفته فرصت مغتنمی است تا خدمات دولت برای آگاهی عموم مردم بیان شود و بیش از این در حق دولت اجحاف نشود.
ایده پور افزود: ما هرگز منکر کمبودها نیستیم اما خدمات قابل توجهی هم انجام شده که باید با انصاف بیان شود و این وظیفه و رسالت مدیران ادارات است.
وی افزود: انتظار داریم در هفته دولت تمامی مدیران فعالیت و عملکرد دستگاه های مربوطه خود را از طریق مصاحبه با رسانه ها و انتشار در قالب بنر و ... برای مردم بیان کنند.
شهرستان پاوه با بیش از 62 هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
7448/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.