به گزارش ایرنا ، ماموستا ملااحمد فخری روز یکشنبه در شورای فرهنگ عمومی جوانرود به سد معبر در خیابان ها و پیاده روهای سطح شهر جوانرود اشاره کرد و افزود: سد معبر از لحظ شرعی حرام و از لحاظ اجتماعی امر پسندیده ای نیست و مسلمان باید به این مهم توجه ویژه ای داشته باشند.
وی اظهار امیدواری کرد: با مدیریت آقای یوسفی فرماندار جدید جوانرود بسیاری از مسائل و مشکلات از جمله مشکل ترافیک ساماندهی شود.
فرماندار جوانرود نیز با بیان مشکلات ترافیک شهر گفت: ترافیک یک موضوع اجتماعی است و حل مشکلات آن از عهده یک دستگاه خارج است و نیاز به عزم عمومی دارد.
رستگار یوسفی با بیان اینکه شهرداری باید برنامه مدونی برای کاهش ترافیک داشته باشد ، افزود: شهرداری برای اجرای برنامه های ترافیکی باید منافع شهر را در نظر بگیرد نه اشخاص و براساس قانون این برنامه ها را دنبال کند.
وی با بیان اینکه حل معضلات ترافیک نیازمند زیرساخت های آموزشی و فرهنگی است ، اظهار داشت: باید از نظرات آحاد جامعه به ویژه نخبگان ، صاحبنظران و کارشناسان استفاده کنیم.
یوسفی یادآور شد: در مدیریت ترافیک باید رویکرد جدیدی در کنار قوانین بازدارنده و جرایم مربوطه ایجاد شود و باید از بعد فرهنگی نیز اقدام هایی صورت گیرد.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.