به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار 'منوچهر امان اللهی' روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کار شناسایی سایر مرتبطین احتمالی با این باند و دستگیری آن ها که در زمینه توزیع ماده مخدر تریاک فعالیت می کنند، با جدیت ادامه دارد.
وی ادامه داد: تحقیقات از سه متهم دستگیر شده نیز ادامه دارد و پس از آن برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی خواهند شد.
سردار امان اللهی یادآوری کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون با تلاش ماموران پلیس 805 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده که تقریبا نسبت به مدت مشابه سال قبل برابر است.
فرمانده انتظامی کرمانشاه ، همچنین از شناسایی و انهدام 10 باند توزیع مواد مخدر و دستگیری بیش از 400 نفر از خرده فروشان خبر داد.
وی یادآور شد: در این مدت بالغ بر 500 طرح پاکسازی مناطق آلوده نیز اجرا و نتایج خوبی حاصل شده است که از جمله آن ها دستگیری تعداد زیادی از خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر بوده است.
سردار امان اللهی ادامه داد: با همکاری سایر دستگاه های مقابله با اعتیاد در حال برنامه ریزی برای افزایش ظرفیت کمپ های ترک اعتیاد هستیم تا بتوانیم معتادان بیشتری را در راستای کاهش معضلات اجتماعی و پاکسازی محلات، جمع آوری کنیم.
رئیس پلیس کرمانشاه در پایان گفت: بدون شک افزایش ظرفیت کمپ های ترک اعتیاد باعث جمع آوری قابل توجه معتادان متجاهر خواهد شد که نتیجه آن کاهش برخی مزاحمت ها و همچنین سرقت های خرد خواهد بود.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.