به گزارش ایرنا ، فرماندار جوانرود در این مراسم گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه باید منعکس کننده واقعیات جامعه باشند تا به رسالت آگاهی بخشی خود بخوبی عمل کنند.
رستگار یوسفی ، به جایگاه والای اطلاع رسانی در جامعه اشاره کرد و افزود: اگر واقعیات جامعه به درستی اطلاع رسانی شود از بسیاری از آسیب های اجتماعی جلوگیری خواهد شد.
وی بر پرهیز از بزرگنمایی و تعریف از اشخاص و سلیقه ها تاکید کرد واظهار داشت: خبرنگار باید در جهت اصلاح امور و خیر و صلاح جامعه حرکت کند.
فرماندار جوانرود ، بسیاری از مسائل و مشکلات شهرستان را یادآور شد و گفت: خبرنگاران رسانه ها در این راستا می توانند بازوی توانمندی برای مسئولان باشند.
یوسفی افزود: اگر هر یک از مسئولان کارخود را به درستی انجام دهند بسیاری از مسائل و مشکلات موجود حل خواهد شد.
وی با اشاره به هجمه ها و بمباران فرهنگی رسانه های معاند یادآورشد: خبرنگاران باید با هوشیاری و بصیرت توطئه های دشمنان را خنثی کنند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جوانرود نیز با تبریک روز خبرنگار گفت: روز خبرنگار فرصت مناسبی برای تکریم از خبرنگاران متعهد و متخصص است.
بهزاد بهمنی ، با بیان اینکه کارهای فرهنگی و هنری زیادی در شهرستان جوانرود برگزار می شود ، افزود: انعکاس این فعالیت ها در رسانه ها نقش تاثیرگذاری در پیشبرد اهداف فرهنگی جامعه دارد لذا انتظار می رود اصحاب رسانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را یاری کنند.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.