سرهنگ عزیزاله الهیاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: در چهار ماه سپری شده از سال جاری با تلاش ماموران انتظامی 17 قاچاقچی مواد مخدر و 44 خرده فروش دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.
وی ادامه داد: همچنین در این مدت، 127 معتاد متجاهر نیز دستگیر و با دستور مقام قضائی تحویل مراکز ترک اعتیاد شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور در ادامه از کشف 51 راس بز قاچاق به ارزش 410 میلیون ریال با تلاش ماموران انتظامی شهرستان در 24 ساعت گذشته خبر داد.
وی با بیان اینکه ماموران پلیس کنگاور در عملیاتی دیگر موفق به توقیف چهار دستگاه خودرو حامل مواد مخدر و قرص و شربت غیرمجاز شدند، افزود: در بازرسی از این خودروها چهار هزار و 100 حبه قرص و 2500 سی سی شربت متادون، 400 گرم تریاک و 2 حلقه وافور کشف شد.
سرهنگ الهیاری تصریح کرد: چهار نفر نیز در این راستا دستگیر و برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام مناسب تحویل مراجع قضائی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور ادامه داد: همچنین ماموران یکی از ایست و بازرسی های شهرستان موفق شدند یک دستگاه خودرو پراید مسروقه که سال گذشته در یکی از شهرستان های سطح استان به سرقت رفته بود را شناسایی و متوقف کنند و و راننده آن را نیز دستگیر کردند.
سرهنگ الهیاری بیان کرد: موفقیت های به دست آمده پلیس جز با همکاری و همراهی مردم امکانپذیر نبوده است و این همکاری می تواند زمینه ای خوب برای برخورد با کسانی باشد که به دنبال اغفال جوانان مردم و کشیدن آنان به راه شوم اعتیاد هستند.
فرمانده انتظامی کنگاور در پایان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک با شماره 110 تماس حاصل کنند تا مامورین بلافاصله نسبت به بررسی موضوع اقدام نمایند.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است و دروازه ورودی این استان غربی است.
3033/7447
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.