به گزارش خبرنگار ایرنا؛ پریسا محمدی عصر پنجشنبه در آئین نکوداشت بانوان فعال در عرصه فرهنگی و هنری اورامان در سرسرای اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه، افزود: بخشی از فرهنگ فنی استان کرمانشاه مرهون تلاش ها و زحمات بانوان فعال در حوزه فرهنگی است.
او به فرهنگ غنی منطقه اورامانات نیز اشاره کرد و گفت: در این منطقه شاهد فعالیت بسیار خوب بانوان در حوزه های فرهنگی بخصوص ادبیات و شعر هستیم که جای قدردانی دارد.
او از بانوان خواست نقش خود را در حوزه فرهنگ و هنر موثرتر و پررنگتر کنند و در حفظ و تقویت و ارتقای فرهنگ غنی منطقه تلاش نمایند.
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه بانوان استان و منطقه اورامانات توانمندی های خود را در عرصه های مختلف به خوبی نشان داده اند، گفت: ما در دوران دفاع مقدس شاهد تلاش های بانوان این منطقه در دفاع از انقلاب اسلامی بودیم.
محمدی اظهار داشت: زنان این منطقه همدوش مردان در منطقه ماندند و به خوبی توانستند دشمن را وادار به عقب نشینی کنند.
وی نشاط و شادی در میان جامعه زنان را یکی از نیازهای آنان دانست و گفت: زنان با توجه به اینکه نقش مدیریت خانه و تربیت فرزندان را بر عهده دارند باید همیشه بانشاط باشند.
این مراسم توسط موسسه فرهنگی ادبی هورامان برگزار شد.
در این آئین معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه قول حمایت از چاپ 2 کتاب شامل آثار ارسالی به دبیرخانه همایش نکوداشت بانوان فعال در عرصه فرهنگی و هنری اورامان و همچنین چاپ یک اثر از 70 شاعره زن پاوه را داد.
شهرستان پاوه با بیش از 62 هزار نفر جمعیت در 120 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.