به گزارش خبرنگار ایرنا ، مجمع فوق العاده هیات ووشو استان روز سه شنبه به ریاست صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه و با حضور دبیر فدراسیون ووشو برگزار شد.
در ابتدای این مجمع و قبل از انجام رای گیری 2 نفر از مخالفان و 2 نفر از موافقان رئیس هیات ووشو استان در دفاع و انتقاد از عملکرد وی مطالبی بیان کردند و سپس سید رامین موذنی از عملکرد خود دفاع کرد.
در ادامه از 15 عضو حاضر در مجمع بصورت مخفی رای گیری بعمل آمد که 9 تن از رای دهندگان رای به برکناری موذنی از سمت ریاست هیات ووشو استان کرمانشاه را دادند.

** حاشیه و اختلاف آفت هر رشته ورشی است
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز پس از مشخص شدن نتیجه آرا، اظهار داشت: حاشیه و اختلاف آفت هر رشته ورزشی می تواند باشد و ورزشی مانند ووشو هم از این قاعده مستثنی نیست.
صابر رحیمی ادامه داد: ووشوی کرمانشاه یکی از قطب های کشور به حساب می آید و قهرمانان زیادی را نیز به تیم ملی معرفی کرده است، حال اگر این اختلاف و 2 دستگی بین اعضای آن ایجاد شود هیچ موفقیتی حاصل نخواهد شد.
وی تاکید کرد: اگر تاکنون اختلافی هم بین اعضای مجمع ووشو بوده است از این پس باید این اختلافات کنار گذاشته شده و همه اعضا با تمام وجود برای پیشرفت آن تلاش کنند.
رحیمی با بیان اینکه مجمع هر هیاتی بالاترین رکن تصمیم گیری به حساب می آید، گفت: باید به نظر اعضای مجمع احترام گذاشت و رای اکثریت را پذیرفت.
قرار است به زودی فراخوان برگزاری مجمع انتخاباتی هیات ووشوی استان کرمانشاه انجام و پس از ثبت نام از متقاضیان ریاست، کار رای گیری برگزار شود.
سرپرست جدید هیات ووشوی استان کرمانشاه نیز برای برعهده گرفتن مسئولیت آن تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی بزودی معرفی خواهد شد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.