منصور کیانی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: نخستین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی کلاسیک بانوان کشور قرار است فردا و پس فردا ( پنجشنبه و جمعه ) در تهران برگزار شود.
وی افزود: تیم های مجتمع خدمات رفاهی قربانی و باغچه مینو به عنوان نمایندگان استان کرمانشاه در این دوره از رقابت ها به روی تشک خواهند رفت.
دبیر هیات کشتی کرمانشاه عنوان کرد: در مراسم قرعه کشی این دوره از رقابت ها که 24 تیر ماه در محل فدراسیون کشتی برگزار شد، 2 تیم کرمانشاهی به همراه نمایندگان استان های البرز و خراسان رضوی در گروه ب مسابقات قرار گرفتند.
کیانی ادامه داد: به دنبال آن هستیم تا امتیاز میزبانی دور بعدی رقابت های لیگ برتر کشتی کلاسیک بانوان کشور را برای کرمانشاه بگیریم.

** قوانین کشتی بانوان
دبیر هیات کشتی در رابطه با نحوه برگزاری مسابقات کشتی بانوان افزود: زمان هر مسابقه کشتی یک وقت سه دقیقه ای در نظر گرفته شده است.
کیانی تصریح کرد: در کشتی بانوان هر کشتی گیری که بتواند پنج امتیاز اختلاف ایجاد کند و از حریف خود پیش بیفتد برنده اعلام می شود.
وی یادآوری کرد: همچنین هر کشتی گیری که حریف خود را خاک کند 2 امتیاز و اگر موفق شود پای حریفش را از تشک خارج کند یک امتیاز دریافت می کند.
نخستین تیم کشتی بانوان تاریخ استان کرمانشاه آذر ماه سال گذشته پس از اعلام رسمی فدراسیون کشتی تشکیل شد و توانست عنوان قهرمانی کشور را به دست آورد.
براساس اعلام هیات کشتی در استان کرمانشاه بیش از هشت هزار آزادکار و فرنگی کار خانم و آقا در رده های سنی مختلف زیرنظر هیات کشتی فعالیت می کنند.
7445/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.