به گزارش ایرنا، زمین لرزه ای با قدرت 4.2 درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت 10:03 دقیقه امروز شهر تازه آباد مرکز شهرستان ثلاث باباجانی در غرب استان کرمانشاه را لرزاند.
دکتر پویان احمدی دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: پس از وقوع این زمین لرزه به همراه فرماندار شهرستان از بیمارستان بازدید کردیم و خوشبختانه بیمارستان سالم و به آن آسیبی وارد نشده است.
او گفت: از فضای بیرونی و داخلی بیمارستان کاملا بازدید کردیم و غیر از چند مورد ترک خوردگی جزئی در دیوار، خسارت دیگری به ساختمان بیمارستان وارد نشده است.
وی عکس های منتشر شده در فضای مجازی در مورد آسیب دیدگی به این بیمارستان را مربوط به این شهرستان ندانست و گفت: این عکس ها مربوط به بیمارستان تازه آباد نیست.
زلزله های روز گذشته و امروز در شهر تازه آباد خسارت جانی نداشته و تاکنون گزارشی در این خصوص دریافت نشده است.
زلزله آبان سال گذشته به بیمارستان های اسلام آبادغرب و سرپل ذهاب خسارت زیادی وارد کرد.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله و 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشت.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیش از 100 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیده اند.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.