پایگاه خبری پلیس روز سه شنبه به نقل از سرهنگ 'محمدرضا آمویی' اعلام کرد: به دنبال وقوع یک فقره قتل در فروردین ماه سال 1395 در یکی از شهرک های حاشیه ای کرمانشاه که طی آن یک نفر با استفاده از سلاح شکاری ساچمه زنی اقدام به قتل خانمی کرده و سپس از محل متواری شده بود شناسایی و دستگیری وی در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: با توجه به اینکه قاتل محل اقامت مشخصی نداشت شناسایی وی برای ماموران سخت شده بود اما در نهایت ماموران یکی از کلانتری های کرمانشاه با کارهای شبانه روزی و استفاده از شگردهای پلیسی دریافتند که قاتل با هویت جعلی (مدارک هویتی برادرش) در سطح شهر و یکی از بخش های کرمانشاه تردد می کند.
آمویی خاطرنشان کرد: با تحقیقات بیشتر مشخص شد قاتل با استفاده از یک دستگاه وانت نیسان قصد ورود به شهر کرمانشاه را دارد، از این رو گروهی از ماموران کلانتری به ورودی شهر اعزام و پس از مشاهده خودرو مذکور نسبت به توقیف آن و دستگیری قاتل اقدام کردند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: پس از انتقال متهم به کلانتری و پس از بازجویی های فنی، وی به ارتکاب یک فقره قتل اعتراف و انگیزه اش را از این کار اختلافات خانوادگی عنوان کرد.
وی با اشاره به تشکیل پرونده ای در این خصوص، گفت: متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
آمویی در پایان اظهار داشت: ماموران پلیس در راستای وظایف و رسالتی که برعهده دارند از تمامی ظرفیت ها و توانایی خود به منظور برخورد با مجرمان استفاده می کنند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.