پایگاه خبری پلیس روز شنبه به نقل از سرهنگ 'همتعلی شکری' اعلام کرد: به دنبال شکایت خانمی 81 ساله مبنی بر اینکه از حساب بانکی وی 380 میلیون ریال برداشت شده ، موضوع در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی هرسین قرار گرفت.
وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات پلیسی و استعلام به عمل آمده از بانک، فرد کلاهبردار که نوه شاکی بود شناسایی و متعاقب آن دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان هرسین، تصریح کرد: این کلاهبردار در بازجویی ها به جرم خود اعتراف و انگیزه اش را از این کار نیاز شدید مالی عنوان کرد.
سرهنگ شکری با اشاره به تشکیل پرونده ای در این خصوص، از معرفی متهم به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم مناسب خبر داد.
وی در پایان از عموم شهروندان خواست اطلاعات حساب بانکی خود را به هیچ وجه در اختیار دیگران قرار ندهند.

** سارق منازل اسلام آبادغرب به دام پلیس افتاد
سارقی که با ورود به منازل مردم اموال باارزش آن‌ها را سرقت می کرد در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دستگیر و در جریان بازجویی ها به هفت فقره سرقت اعتراف کرد.
سرهنگ بهروز سرتیپ نیا اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهر اسلام آبادغرب، کار شناسایی و دستگیری سارق و جلوگیری از سرقت‌های احتمالی دیگر به ‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
وی ادامه داد: در این خصوص تحقیقات وسیعی توسط کارآگاهان صورت گرفت و با سرنخ‌هایی که در محل‌های سرقت به دست آمد یکی از سارقان سابقه دار که مرتکب این سرقت ها شده بود شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ سرتیپ نیا عنوان کرد: متهم پس از دستگیری و انتقال به پلیس آگاهی، به هفت فقره سرقت منزل در سطح شهر اسلام آبادغرب که طبق ارزیابی های صورت گرفته ارزش آن ها به 700 میلیون ریال می رسد، اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب ادامه داد: متهم در اعترافات خود عنوان کرد که بین ساعات 20 تا 24 شب وارد خانه‌هایی که از قبل اطمینان داشت کسی داخل آن‌ها نیست می شده و اموال باارزش شامل وجه نقد، طلا، نقره جات، لوازم صوتی و تصویری و...را به سرقت می‌برده است.
وی همچنین به شهروندان توصیه کرد؛ در صورتی که درب پارکینگ منزل آن ها دارای کنترل از راه دور است پس از خروج از پارکینگ، منتظر بمانند تا در کاملاً بسته شود و برای ایمنی بیشتر منزل خود از سیستم‌های دزدگیر استفاده کنند.
سرهنگ سرتیپ نیا در پایان گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.