به گزارش خبرنگار ایرنا، هوشنگ بازوند روز شنبه در جلسه اخلاق مدیران استان که در مسجد سازمان جهاد کشاورزی برگزار کرمانشاه شد، افزود: صرفه جویی آب و برق باید از ادارات شروع شود، بدین منظور تیم های بازرسی برای سرکشی به ادارات فعال می شود و دستگاه های متخلف توبیخ خواهند شد.
وی در ادامه صرفه جویی را یکی از ملاک های ارزشیابی و ارزیابی عملکرد ادارات و مدیران دانست و گفت: یکی از مهم ترین راه های مقابله با جنگ روانی دشمن صرفه جویی و مدیریت صحیح منابع است.
استاندار کرمانشاه در پایان با بیان اینکه انبارهای غله کشور بیش از هفت میلیون تن غله دارند، گفت: الحمدالله وضع کشور خوب است وهیچ جای نگرانی نیست، مردم گول جنگ روانی دشمنان را نخورند.
بازوند با بیان اینکه 65 تا 70 درصد کشور دچار خشکسالی شده اظهار داشت: با توجه به اینکه بخشی از نیروگاه های برقی کشور آبی است، خشکسالی و شدت گرما روزهای اخیر کار تولید برق از نیروگاه ها را دچار مشکل کرده بنابرین همه باید صرفه جویی را جدی بگیریم.
وی اظهار داشت: در راستای صرفه جویی و کاهش مصرف برق در ادارات، از شنبه (10 تیر) ساعات کار اداری از ساعت 6 و نیم صبح تا ساعت یک و نیم است.
بازوند همچنین به 20 هزار انشعاب آب و برق رایگان مناطق زلزله زده استان اشاره کرد و گفت: باید با تبلیغات صرفه جویی را به مردم این مناطق گوشزد کنیم.
وی به ساخت و ساز 26 هزار واحد مسکونی زلزله زده استان نیز با آب شرب اشاره کرد و افزود: بنیاد مسکن برای تهیه آب غیرشرب این واحدها باید فکر اساسی بکند.

** خروج امریکا از برجام مایه ذلت است
وی در ادامه تهدیدهای مکرر آمریکا به تحریم شرکا تجاری و منابع درآمدی کشور را یک جنگ روانی خواند و راه مقابله با این جنگ را هوشیاری و مدیریت صحیح مدیران اجرایی دانست.
استاندار کرمانشاه خروج آمریکا از برجام را مایه ذلت در نظام بین الملل دانست که براساس تصورات و اطلاعات غلطی که سازمان منافقین و جان بولتن از اوضاع ایران دارند، شکل گرفته است.
وی در ادامه گفت: آمریکا فکر می کرد با خروج از برجام، ایران نیز خارج خواهد شد ولی این تصور آنها با تدبیر و درایت مسئولان نظام غلط از آب در آمد و ایران نشان داد در نظام بین الملل یک کشور متعهد است.
بازوند با اشاره به جنگ روانی دشمن بعد از برجام گفت: کشور ما در دهه 60 شرایطی به مراتب سخت تر از این روزها داشته که با پشتیبانی مردم از آنها سربلند بیرون آمده است.
او مردم را بزرگترین سرمایه اجتماعی کشور برشمرد و گفت: مردم هر زمان نظام را در معرض تهدید دیدند برای پشتیبانی و همراهی به میدان آمدند لذا باید قدر این سرمایه عظیم را بدانیم.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت در غرب ایران قرار دارد.
3209/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.