به گزارش ایرنا؛ حامد لعل بخش روز چهارشنبه در مراسم معارفه خود به عنوان سرپرست شهرداری کرمانشاه در سرسرای اجتماعات شهرداری با تشکر از اعتماد شورای شهر بر استفاده از خرد جمعی و تلاش همه مدیران تاکید کرد و افزود: سعی ما بر این است که بتوانیم با ایجاد آرامش در راه خدمت رسانی مناسب به شهروندان گام برداریم و بحران ها و مشکلات را با کمک همه پرسنل خدوم شهرداری پشت سر بگذاریم.
وی ادامه داد: با خرد جمعی و تلاش تمام مجموعه مدیریت شهری و نگاهی منطقی و عالمانه به مباحث شهر و تعامل سازنده با تمام ارگانها و نهادهای خدمت رسان و نظارتی و بسیج نیروهای شهرداری برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان عزیز گام بر خواهیم داشت.
او با تقدیر از زحمات رضایی شهردار سابق کرمانشاه گفت: به طور قطع کسب اعتماد شهروندان کرمانشاهی در راستای مشارکت در مدیریت شهری برای شهرداری به عنوان یک سازمان مردم نهاد یک سرمایه بزرگ اجتماعی خواهد بود.
او اظهار امیدواری کرد با حمایت استاندار، نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر و شهروندان برای توسعه شهر کرمانشاه با انسجام ،همکاری و همدلی برنامه های مورد نظر را در حوزه های مختلف عمرانی، خدماتی ، فرهنگی و اجتماعی پیش ببریم .
آرش رضایی شهردار سابق کرمانشاه پس از 2 سال فعالیت هفته گذشته استعفای خود را تقدیم اعضای شورای اسلامی شهر کرد که شورا هم در جلسه روز یکشنبه خود با این استعفا موافقت کرد.
شهر کرمانشاه مرکز استان یک میلیون نفر جمعیت دارد که شهرداری در قالب هشت منطقه به شهروندان خدمات ارائه می دهد.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.