سعید جمشیدی فر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: رقابت‌های پنج وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان 2018 در کرواسی با برگزاری دیدارهای رده بندی و فینال این اوزان به پایان رسید.
وی گفت: محمدرضا قیاسی کشتی گیر کنگاوری در فینال وزن 80 کیلوگرم به مصاف دیمیتری الکانوف از روسیه رفت و در پایان در حالیکه 6 بر 2 تا ثانیه های پایانی از حریف پیش بود چهار امتیاز از دست داد و نتیجه 6 بر 6 به سود کشتی گیر روس شد.
وی ادامه داد: با اعتراض بیهوده مربیان که به اصرار قیاسی انجام شد، حریف روس یک امتیاز دیگر گرفت و زمانی که قیاسی از فرط ناراحتی توان ادامه ثانیه‌های پایانی مبارزه را نداشت به اصرار غلامرضا محمدی از جای خود بلند شد اما داور 2 امتیاز دیگر به حریف روس داد تا در نهایت قیاسی در عین شایستگی این مبارزه را با نتیجه 9 بر 6 واگذار کند و به مدال نقره جهان برسد.
سرپرست اداره ورزش و جوانان کنگاور گفت: قیاسی دارنده مدال طلای نوجوانان آسیا پیش از این در دور مقدماتی در دور نخست به مصاف باتماگنای انختوشین از مغولستان رفت و با نتیجه 7 بر 2 صاحب برتری شد.
وی افزود: قیاسی در دور بعد و در یک هشتم نهایی به مصاف آبه اسد از آمریکا رفت و 10 بر صفر با ضربه فنی برنده شد و به یک چهارم نهایی صعود کرد و در مرحله یک چهارم نهایی نیز مقابل جوشو موردیان از آلمان قاطعانه در مدت زمان سه دقیقه و 15 ثانیه با نتیجه 12 بر صفر پیروز شد و به نیمه نهایی رسید.
وی در پایان گفت: قیاسی برای رسیدن به فینال به مصاف آقایف از آذربایجان رفت و در پایان با نتیجه 6 بر یک پیروز شد و به فینال رسید.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده و دروازه ورودی این استان غربی است.
8066/7447
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.