دکتر صیاد غلامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسئولان این شرکت در انبارگردانی متوجه تعدادی داروی تاریخ مصرف گذشته شده بودند که در نامه ای رسمی آن را به دامپزشکی شهرستان کرمانشاه اعلام کردند.
وی با بیان اینکه این شرکت نمایندگی یکی از شرکت های دارویی حوزه دامپزشکی در استان کرمانشاه است، گفت: این شرکت لیست تمام داروها را به همراه همه داروهای تاریخ مصرف گذشته در اختیار دامپزشکی شهرستان قرار داده است.
وی ارزش ریالی این داروها را یک میلیارد و 147 میلیون ریال ذکر کرد و گفت: این اقدام شرکت دارویی قابل تقدیر است.
وی اضافه کرد: این داروها در اختیار شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه است که برای معدوم کردن، آنها را به سازمان مرکزی دامپزشکی در تهران ارسال می کنیم.
وی با بیان اینکه این داروها در راستای حفظ محیط زیست باید به صورت بهداشتی معدوم شود، افزود: تجهیزات و امکانات مناسب برای معدوم سازی دارو در استان کرمانشاه وجود ندارد.
در استان کرمانشاه چهار میلیون و 650 واحد دامی و بیش از یک هزار و 333 واحد دامپروری صنعتی شامل 700واحد مرغداری گوشتی صنعتی، 176 واحد گاوداری شیری، 181 واحد پرواربندی گوساله و 219 واحد پرواربندی بره فعال است.
در این استان همچنین 24 واحد مرغداری تخمگذار، 13 واحد پرورش بوقلمون صنعتی، 9 واحد مرغ مادر گوشتی، چهار واحد جوجه کشی،2 واحد مرکز پرندگان زینتی، پنج واحد پرورش شتر مرغ و بیش از 309هزار کلنی زنبور عسل و سایر واحدهای بخش روستایی و عشایری وجود دارد.
در استان کرمانشاه سالانه بیش از 451 هزار تن انواع محصولات دامی شامل 336 هزار تن شیر خام، 36 هزار و 300 تن گوشت قرمز، 63 هزار و 800 تن گوشت طیور، 11هزار و 100 تن تخم مرغ و چهار هزار و 83 تن عسل تولید می شود.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.