به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالهاشم حسن نیا روز شنبه در نشست پیگیری پروژه های عمرانی پاوه در سرسرای اجتماعات فرمانداری این شهرستان افزود: با توجه به اینکه استان کرمانشاه یکی از کریدورهای شمال غرب کشور است این سفر در راستای بازدید از راههای ارتباطی شهرستان پاوه و اورامانات با دعوت نماینده مردم این منطقه انجام شده است.
وی اظهار داشت: در این بازدید همچنین اعتبارات لازم برای حذف نقاط حادثه خیز تخصیص داده شد.
معاون وزیر راه اظهار امیدواری کرد طی 2 سال آینده 40 کیلومتر از جاده پاوه به روانسر بهسازی و آسفالت شود.
نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به مطالبات به حق مردم پاوه از جمله بیمارستان جدید این شهرستان گفت: حدود یک دهه است که هر سال وعده انجام 95 درصدی کار را می دهند اما همچنان به بهره برداری نرسیده و مردم نیز در حسرت استفاده از خدمات این بیمارستان هستند.
شهاب نادری، تأمین آب شرب شهر پاوه از چشمه هانی کوان را از دیگر مطالبات مردم این شهرستان عنوان کرد و گفت: با وجود حضور چند وزیر و استاندار برای بازدید از این پروژه و قول اتمام آن باز هم شاهد عدم اتمام و بهره برداری از این طرح هستیم و مردم پاوه همچنان بی بهره از این طرح هستند.
وی پروژه مسکن مهر تپه کوله شهر پاوه را از دیگر طرحهایی عنوان کرد که با وجود پیگیری های مستمر به بهره برداری نرسیده و متقاضیان آن موفق به تحویل خانه های خود نشده اند.
نادری اظهار امیدواری کرد با درایت استاندار کرمانشاه و همراهی مدیران استانی و پیگیری مستمر مدیران شهرستان بزودی شاهد بهره برداری از پروژه مسکن مهر تپه کوله پاوه باشیم.
شهرستان پاوه با بیش از 62 هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
7448/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.