به گزارش خبرنگار ایرنا؛ ماموستا مُلا محمد محمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مسجد جامع شافعی، حل مشکلات اقتصادی را نیازمند عزمی جدی از سوی تمامی قوا با همکاری مردم دانست.
ماموستا محمدی در ادامه با توصیه مردم به صرفه جویی در مصرف آب و برق، خواستار اجرای حرکت های غنی فرهنگی و دینی در مساله صرفه جویی شد.
وی گرانی و رکود را موضوعی جدی دانست که همه اقشار مردم بخصوص کم درآمدان را به شدت آزار می دهد و گفت: در استان کرمانشاه که بیکاری هم جزو معضلات اصلی آن است، این 2 موضوع آسیب رسان تر هستند.
وی همچنین با اشاره به سخنان رئیس جمهوری و دعوت او برای تلاش همه بخصوص مسئولان گفت: مردم نجیب و صبور کرمانشاه در همه شرایط به صحنه آمده اند و از هیچ کمکی دریغ نکرده اند.
او گفت: مردم کرمانشاه انتظار دارند تلاش و صرفه جویی را در میان مسئولان ببینند و پاسخگویی و شفافیت را از سوی آنان مشاهده کنند.
خطیب جمعه اهل سنت کرمانشاه ؛ مراقبت از اصول ایمان را در شرایطی که دشمنان اسلام با تمام قدرت برای صدمه زدن به آن بسیج شده اند، ضروری دانست.
ماموستا محمدی از جوانان خواست با قرآن مانوس باشند و از فرصت دسترسی به منابع و کتب دینی برای ارتقای سطح آگاهی از اساس و زوایای اسلام بهره مند شوند و فریب نگرش های منحرف ضد دینی را نخورند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یاران مظلومش و تقدیر از تلاش قضات و زحمتکشان دستگاه قضا به فرازی از سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد که قوه قضائیه باید پناهگاه مردم باشد، گفت: مردم انتظار دارند با اختلاس گران و محتکران و متجاوزان به حقوق ملت با جدیت برخورد شود و در این مساله با هیچ کس مماشات نکنند.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.