فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از مصدومیت 3 نفر بر اثر اصابت گلوله در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ حسین براری اظهار داشت: به دنبال وقوع یک فقره تیراندازی منجر به جرح در کرمانشاه بلافاصله ماموران کلانتری جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: باحضور ماموران در محل، شخصی به ماموران مراجعه و عنوان کرد که منزل پسرعمویش مورد تیراندازی قرار گرفته است.
سرهنگ برابری عنوان کرد: این فرد در توضیحات بیشتر بیان کرد که پسرعمویش با یکی از همسایگان دچار اختلاف شده که این همسایه همراه بستگانش با یک دستگاه خودروی پژو 405 به محل آمده  و با استفاده از سلاح گرم اقدام به تیراندازی کرده‌اند. 

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد در این تیراندازی سه عضو خانواده به علت اصابت گلوله مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

وی تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع دستگیری عوامل تیراندازی در دستور کار ماموران کلانتری قرار گرفت که نهایتا با کارهای اطلاعاتی و شگردهای پلیسی محل اختفای یک نفر از عوامل تیراندازی شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ براری با بیان اینکه متهم به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شده است گفت: تلاش جهت دستگیری دیگر عوامل تیراندازی در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار دارد.

فرمانده انتظامی کرمانشاه در پایان تاکید کرد: برخورد قاطعانه و بدون گذشت با چنین افرادی که اقدام به اختلال در نظم و امنیت عمومی می‌کنند در دستور کار پلیس قرار دارد.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.