سجاد سلیمانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر برخورد جدی با رانندگان متخلف تاکسی از آنان خواست در چهارچوب مصوبه قانونی شورای اسلامی شهر نسبت به اخذ کرایه از مسافران اقدام و از دریافت کرایه اضافی خارج از مصوبه خوداری کنند.
وی گفت: هرگونه دریافت کرایه اضافه خارج از مصوبه شورا و اعلام شده خلاف بوده و در صورت مواجهه با این قبیل موارد تخلف، با رانندگان خاطی برخورد قانونی خواهد شد.
وی با بیان اینکه مهمترین مساله برای ما قانون مداری است، افزود: سازمان تاکسیرانی در راستای ایجاد نظم و انضباط و هدفمند کردن قانون در قبال شکایات مردمی مبنی بر معدود تخلفات رانندگان در این حوزه آمادگی رسیدگی جدی و برخورد قانونی را دارد.
سلیمانی تصریح کرد: شهروندان باید در زمان مواجه شدن با دریافت کرایه‌ای بیش از مصوبه شورای شهر توسط رانندگان تاکسی، تخلف این افراد را به واحد شکایت و بازرسی سازمان تاکسیرانی واقع در چهارراه پارک معلم ساختمان درآمد و نوسازی شهرداری ، واحد شکایات سازمان و یا با شماره تلفنهای 38246565و 38211948 گزارش بدهند.
او تاکید کرد شایسته است تمام رانندگان، ضمن رعایت نرخ های مصوب از هرگونه اقدام غیرضابطه ای خارج از قوانین، به صورت جدی اجتناب کرده و همچون گذشته مقید به خدمتگزاری صادقانه و متعهدانه به شهروندان باشند.
سه شرکت تاکسی اینترنتی دارای مجوز و 9 هزار و 300 دستگاه تاکسی اکنون در شهر کرمانشاه فعال است.
شهر کرمانشاه حدود یک میلیون نفر از جمعیت 2 میلیون نفری استان کرمانشاه را در خود جا داده است.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.