رضا نظری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: تیم ملی تیراندازی آقایان و بانوان ایران با 18 ورزشکار در مسابقات جهانی آلمان حضور پیدا می کند که لعیا محمدی از کرمانشاه نیز در این رقابت ها حاضر خواهد بود.
وی با بیان اینکه ملی پوشان ایران در سه رشته تراپ، تفنگ و تپانچه با حریفان رقابت می کنند، افزود: محمدی بانوی ورزشکار کرمانشاهی یکی از نمایندگان ایران در رشته تپانچه خواهد بود.
نظری تصریح کرد: مسابقات جهانی تیراندازی با حضور بیش از 700 ورزشکار از 60 کشور جهان از یکم تا هشتم تیرماه برگزار می شود.
رئیس هیات تیراندازی کرمانشاه ادامه داد: محمدی یکی از ورزشکاران خوب رشته تیراندازی کشورمان است و از تجربه لازم برای حضور در چنین میادین مهمی برخوردار است.
وی با بیان اینکه نمی توان از محمدی و اکثر ملی پوشان ایران انتظار کسب مدال داشت، افزود: حضور در این مسابقات و قرار گرفتن در شرایط مسابقه با بهترین های جهان نیز بیانگر توانایی آنهاست.
نظری گفت: کشورهای روسیه و کره جنوبی بهترین ورزشکاران را در رشته تیراندازی در اختیار دارند و رقابت با آن ها کار دشواری خواهد بود.
رئیس هیات تیراندازی کرمانشاه گفت: محمدی سال گذشته در مسابقات قهرمانی تیراندازی کشور مقام نایب قهرمانی را کسب کرد و در رقابت های جام جهانی نیز در ردیف 50 ورزشکار اول قرار گرفت.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا محمدی بتواند نماینده شایسته ای برای رشته تیراندازی کرمانشاه و کشورمان باشد و امتیازات خوبی کسب کند.
در استان کرمانشاه بیش از 150 ورزشکار زیرنظر هیات تیراندازی مشغول تمرین و فعالیت هستند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.