احمد روشن زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: این رقابت ها طی روزهای 26 و 27 خرداد در مجموعه ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد با حضور 200 ورزشکار در ماده های مختلف برگزار شد.
وی ادامه داد: مرتضی ناظمی، آرمین سبحانی، احسان طهماسبی و محمد چشمه زار مدال آوران تیم منتخب دو و میدانی استان کرمانشاه در رقابت های قهرمانی کشور بودند.
روشن زاده خاطرنشان کرد: در رقابت های پرتاب وزنه که حد نصاب حضور ورزشکاران این ماده در بازی های آسیایی جاکارتا 19 متر و 60 سانتی متر در نظر گرفته شده، ناظمی ورزشکار کرمانشاهی با پرتابی به طول 18 متر و 71 سانتی متر پس از ورزشکاری از خراسان رضوی الف مدال نقره را کسب کرد و ورزشکاری از استان قم هم سوم شد.
رئیس هیات دو و میدانی کرمانشاه در خصوص رقابت های ماده 400 متر که حد نصاب حضور در بازی های آسیایی برای آن 45 ثانیه و 60 صدم ثانیه در نظر گرفته شده، گفت: احسان طهماسبی از کرمانشاه با ثبت رکورد 47 ثانیه و 81 صدم ثانیه در جایگاه دوم ایستاد.
وی ادامه داد: در این ماده ورزشکاران اصفهان و آذربایجان شرقی نیز به ترتیب مقام های قهرمانی و سومی را از آن خود کردند.
روشن زاده در خصوص ماده 100 متر نیز گفت: در این بخش که حد نصاب حضور در بازی های آسیایی جاکارتا برای ورزشکاران آن 10 ثانیه و 15 صدم ثانیه تعیین شده محمد چشمه زار از کرمانشاه توانست با زمان 10 ثانیه و 49 صدم ثانیه از خط پایان عبور کند و به نشان نقره دست یابد.
رئیس هیات دو و میدانی استان کرمانشاه همچنین دوندگان استان های مازندران و اصفهان را به عنوان نفرات اول و سوم ماده یکصد متر سرعت معرفی کرد.
وی در ادامه به ماده 110 متر با مانع که حد نصاب ورزشکاران آن برای حضور در مسابقات آسیایی 13 ثانیه و 70 صدم ثانیه اعلام شده، اشاره و اظهار داشت: آرمین سبحانی دیگر دونده کرمانشاهی با زمان 14 ثانیه و 79 صدم ثانیه ضمن عبور از خط پایان موفق به کسب مدال برنز برای استان شد.
روشن زاده در پایان گفت: در این ماده نیز ورزشکارانی از استان های کردستان و اصفهان به ترتیب صاحب مدال های طلا و نقره شدند.
در استان کرمانشاه حدود 400 ورزشکار زیرنظر هیات دو و میدانی فعالیت می کنند که 70 درصد آن ها را آقایان و 30 درصد را نیز بانوان تشکیل می دهند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.