محمدرضا امیریان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در تابستان سال گذشته به طور میانگین روزانه 40 نفر و در مجموع چهار هزار نفر در حوادث تلخ رانندگی کشور کشته شدند.
امیریان در ادامه امداد رسانی به حوادث جاده ای در ایام تابستان را دغدغه اصلی جمعیت هلال احمر عنوان کرد، اظهار داشت: کار امدادرسانی با 350 دستگاه خودرو امداد و یک بالگرد در جاده های استان انجام می شود.

** شرکت 2 هزار نفر در برنامه های اوقات فراغت هلال احمر
وی اقدام دیگر هلال احمر در تابستان را برگزاری کلاس های آموزشی اعلام کرد و افزود: پیش بینی می شود در ایام تابستان امسال 2 هزار نفر در کلاس های آموزشی، فرهنگی، ورزشی و علمی این نهاد شرکت کنند.

** اجرای طرح 'همای رحمت'
امیریان یکی از اقدام های جمعیت هلال احمر در ماه مبارک رمضان را اجرای طرح ایتام همای رحمت با کمک خیران استان دانست و اظهار داشت: جمعیت هلال احمر استان یک هزار و 500 بسته غذایی را بین نیازمندان 14 شهرستان استان توزیع کرد.

** واریز 690 میلیارد ریال به حساب زلزله زدگان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه در ادامه گفت: تاکنون 640 میلیارد ریال از کمک های نقدی مردم و 50 میلیارد از کمک های دولتی هلال احمر به حساب 30 هزار خانوار زلزله زده ای که واحدهای آنها تخریبی نوع یک و 2 بوده، واریز کرده است.
او با بیان اینکه جمعیت هلال احمر شفاف ترین عملکرد در کمک به زلزله زدگان را داشته است، اظهار داشت: این جمعیت تاکنون 2 هزار و 800 میلیارد ریال، کمک های پشتیبانی، اقلام خوراکی، بهداشتی و پزشکی را بین زلزله زدگان توزیع کرده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه مبنای توزیع کمک ها و واریز پول به حساب زلزله زدگان را آمار بنیاد مسکن عنوان کرد و افزود: طبق آمار بنیاد مسکن؛ 30 هزار خانوار مناطق زلزله مشمول کمک های نقدی و غیرنقدی مردمی بودند.
وی در پایان به اجرای طرح خادم جوانان جمعیت هلال احمر در مناطق زلزله اشاره کرد و گفت: این طرح 12 گام شامل توزیع اقلام، کمک های پزشکی، درمانی، روان درمانی و غیره دارد.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت در غرب ایران واقع شده است.
3209/806
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.