روابط عمومی استانداری کرمانشاه روز چهارشنبه به نقل از هوشنگ بازوند در نشست فرمانداران استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اعلام کرد: ترامپ، برجام را بدترین توافق تاریخ آمریکا نامید و با خروج از آن نشان داد که دیپلمات های کشور ما برنده مذاکرات بوده اند. البته عده ای در داخل همصدا با ترامپ با اصرار می گویند برجام یک توافق بد و به نفع آمریکا بود!
وی با بیان اینکه تاریخ در مورد برجام و تاثیر آن بر بهبود شرایط کشور در آن شرایط، قضاوت خواهد کرد، افزود: برجام در شرایطی به تصویب رسید که چندین قطعنامه در شورای امنیت علیه ایران به تصویب رسیده بود و از همه مهمتر، تاکنون هیچ کشوری در دنیا جز ایران، بدون گرفتار شدن در یک جنگ ویرانگر از ذیل فصل 7 شورای امنیت بیرون نیامده است.
استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه امروز ظرفیت های قانونی ایجاد شده برای افزایش میزان غنی سازی به لطف برجام حاصل شده است، عنوان کرد: با وجود فشارهای گسترده و ظالمانه آمریکا و دشوار شدن شرایط، در زمینه اداره مناسب کشور با مشکل خاصی روبرو نخواهیم بود.
بازوند افزود: مردم به خوبی به عواقب رفتارهای غیرعقلانی و سیاسی کاری های برخی جریان ها کاملا آگاه هستند و در مورد عملکرد آن ها قضاوت خواهند کرد.
وی با تاکید بر اینکه امید به آینده، پایه و بنیان توسعه است و باید امید را در دل های مردم زنده نگه داشت، گفت: اینکه برخی عنوان می کنند هیچ کاری در کشور صورت نگرفته، یک بی انصافی اشکار است و در واقع این عده به خیال ناکارآمد جلوه دادن دولت، در حال آسیب زدن به سرمایه های اجتماعی نظام هستند.
استاندار کرمانشاه افزود: در طول این چهار دهه، جمهوری اسلامی خدمات بسیاری را انجام داده و زیرساخت های مورد نیاز درحوزه هایی همچون راه های موصلاتی، آب و برق و گاز و مخابرات برای دورافتاده ترین مناطق فراهم شده است. فراموش نکنیم برخی روستاها در عربستان با وجود درآمد سرانه بالا هنوز از حداقل زیرساخت ها بی بهره اند.
بازوند عنوان کرد: امروزه دنیا در حوزه های مختلف اقتصاد و فناوری به شکلی شتابان در حال تغییر و تحول است و این شرایط نیازهای جدید و لحظه ای را پدید آورده که پاسخ گفتن به آن ها را دشوار کرده است.
وی با بیان اینکه فرمانداران و بخشداران، خدمات گسترده دولت در عرصه های مختلف را برای مردم بیان کنند، ادامه داد: ساختمان ها و زیرساخت ها به تنهایی قادر به حفظ جمعیت در روستاها نیستند و مردم نیازمند شغل و منبع درآمد هستند.
استاندار کرمانشاه افزود: این دولت برای اولین بار با تمام توان برای ایجاد اشتغال در روستاها به میدان آمده و تسهیلات بسیارمناسب و کم بهره ای را به این موضوع اختصاص داده است.
بازوند گفت: بخش عظیمی از بودجه کشور در مرکز کشور است و مدیران و برای دریافت این اعتبارات باید مدام در رفت و آمد باشند. مدیرانی برای این استان ارزشمند هستند که از توان دریافت بودجه از ردیف های ملی برای طرح ها و پروژه های استان برخوردار باشند.
وی عنوان کرد: کل استان های زاگرس نشین گرفتار فقر مطالبات هستند. مخاطب این موضوع نیز عامه مردم نیست و این قشر خاص جامعه هستند که بیشتر گرفتار این وضعیت می باشند.
استاندار کرمانشاه افزود: سطح مطالبات برخی افراد از مدیر ارشد استان، دریافت پست است و اگر این خواسته برآورده نشود علیه مدیریت ارشد استان موضع گیری های غیرمنصفانه انجام می دهند. این درخواست های نازل مصداق عینی فقر مطالبه گری است.
بازوند افزود: یکی از دلایل بیکاری همین فقر مطالبات و نازل بودن خواسته های افرادی است که وقتی در رسیدن به خواسته های شخصی خویش ناکام می مانند افکار عمومی را نسبت به خدمات دولت بدبین می کنند.
7445/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.