سرهنگ محمد حیدری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: پلیس راه برای کنترل جاده های ورودی و خروجی استان در تعطیلات پنج روزه ای که از امروز آغاز شده برنامه های ویژه ای خواهد داشت.
وی افزود: گشت های محسوس و نامحسوس پلیس از صبح امروز (14 خرداد) در جاده های استان مستقر شده و تردد خودروها را به منظور حفظ امنیت شهروندان و پیشگیری از وقوع حوادث تلخ جاده ای زیرنظر خواهند داشت.
حیدری ادامه داد: گشت های پلیس در ایام تعطیلات با تخلفات حادثه ساز بخصوص سرعت و سبقت های غیرمجاز بدون هیچ گونه گذشتی برخورد می کنند.
رئیس پلیس راه کرمانشاه با توصیه به رانندگان در خصوص رعایت قوانین و مقررات رانندگی، گفت: هرگونه تخلف حادثه ساز از سوی آن ها به برخورد پلیس منجر و حتما جرائم در نظر گرفته شده در قانون اعمال خواهد شد.
وی همچنین با اشاره به محورهای حادثه خیز استان، گفت: بیشترین حوادث رانندگی در محورهای کرمانشاه - کامیاران، اسلام آبادغرب - حمیل، کرمانشاه - روانسر، بیستون - سنقر و همچنین محورهای فرعی سرفیروزآباد، بیله وار و کوزران رخ می دهد.
سرهنگ حیدری تاکید کرد: این محورها نه جای سبقت و سرعت غیرمجاز دارند و نه انحراف به چپ، بنابراین از رانندگانی که قصد تردد در محورهای یاد شده را دارند درخواست می شود حتما رعایت مقررات و قوانین رانندگی را داشته باشند.
رئیس پلیس راه کرمانشاه در پایان گفت: طی یکی 2 هفته اخیر تخلفاتی نظیر سرعت و سبقت های غیرمجاز چندین نفر از شهروندان را به کام مرگ فرو برده است به همین دلیل انتظاری که از رانندگان می رود این است به خاطر لحظه ای غفلت و لجبازی در حین رانندگی جان خود و دیگران را به خطر نیندازند.
استان کرمانشاه با حدود 2 میلیون نفر جمعیت دارای بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی است.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.