روابط عمومی استانداری کرمانشاه روز پنجشنبه متن پیام تقدیر علی ربیعی از هوشنگ بازوند را بدین شرح اعلام کرد:'همانگونه که مستحضرید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان بزرگترین و اجتماعی ترین نهاد حاکمیتی دارای کارکردهای بنیادین متعددی در زمینه هایی چون اشتغال و مدیریت بازار کار، فقرزدایی و توسعه عدالت اجتماعی، روابط کار، توسعه بخش تعاون و بسیاری موارد مهم دیگر است؛ که همگی ضمن فرابخش بودن، گستردگی و پراکندگی، به دلیل ارتباط تنگاتنگ و اثرگذار بر آحاد جامعه از حساسیت بالایی برخوردار بوده و تحقق آنها نیازمند پیش نیازها و الزاماتی است که مهمترین آنها همکاری و ایفای نقش موثر استانداران است.
بدون تردید تلاش های بی شائبه جنابعالی و مجموعه همکاران و مدیران اجرایی آن استان در پیاده سازی و اجرای صحیح برنامه ها و سیاست های دولت از شان و منزلت خاصی برخوردار بوده و آنچه مسلم است بخش اعظم موفقیت های دولت خاصه برنامه های این وزارت، مرهون مدیریت عالمانه، سخت کوشی و همراهی سازنده شما می باشد.
اینجانب از اهتمام و راهبری شایسته جنابعالی در پیشبرد و به بارنشاندن رئوس ماموریت های این وزارت تقدیر و تشکر می نمایم. امیدوارم با تدابیری که برای تحقق برنامه های توسعه استان و پیگیری حل و فصل مسائل و مشکلات مربوطه اتخاذ می نمایید شاهد رشد و توسعه آن استان باشیم.'
8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.