پایگاه خبری پلیس روز پنجشنبه به نقل از سرهنگ 'علیرضا مرزبانی' اعلام کرد: ماموران انتظامی سنقر و کلیایی در حین گشت زنی موفق شدند یک دستگاه کامیون که حامل دام قاچاق و در حال حرکت به سمت این شهرستان بود را شناسایی کنند.
وی ادامه داد: با شناسایی این کامیون، ماموران نسبت به متوقف کردن آن اقدام و در بازرسی از آن 71 راس دام قاچاق به ارزش بیش از 820 میلیون ریال کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، همچنین از دستگیری 2 متهم در این راستا و معرفی آن ها به دستگاه قضائی برای صدور احکام لازم خبر داد.
وی در پایان مبارزه با قاچاق را از برنامه های اصلی پلیس کرمانشاه عنوان و اظهار کرد: ماموران انتظامی در این راستا و برای ناامن شدن فضای کاری قاچاقچیان با همه توان تلاش می کنند.

** دستگیری 2 سارق و کشف 20 فقره سرقت در کرمانشاه
رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از دستگیری 2 سارق و کشف 20 فقره سرقت توسط کارآگاهان این پلیس در شهر کرمانشاه خبر داد.
سرهنگ محمدرضا امیری اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت مغازه و محتویات داخل خودرو در سطح شهر کرمانشاه و ارجاع پرونده ها به پلیس آگاهی، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران در تحقیقات خود دریافتند که سرکرده باند به جرم دیگری دستگیر و به زندان معرفی شده که پس از هماهنگی با مقام قضائی، وی برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی انتقال یافت.
رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه با بیان اینکه این فرد در بازجویی های اولیه منکر ارتکاب هرگونه سرقتی شد، گفت: در ادامه و با ارائه مدارک مستدل از سوی پلیس وی لب به اعتراف گشود و به انجام 20 فقره سرقت با همکاری شخصی دیگر اعتراف کرد.
امیری گفت: متهم در بازجویی ها پرده از 11 فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو، 3 فقره سرقت از مغازه، 2 فقره جیب بری، کش روی و سرقت به عنف هرکدام یک مورد و 2 فقره سایر سرقت ها پرده برداشت.
وی همچنین از دستگیری همدست متواری این سارق نیز خبر داد و گفت: با کسب مجوز از سوی مقام قضائی وی در منزلش دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی به سرقت های عنوان شده اعتراف کرد.
رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه با بیان اینکه محل های سرقت بازسازی و مالباختگان نیز شناسایی شدند از معرفی این 2 سارق به دستگاه قضائی خبر داد و گفت: آن ها با قرارهای صادره روانه زندان شدند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.