جمال ابراهیمی روز دوشنبه به ایرنا افزود: در اعتبارات عمرانی سالجاری 9 میلیارد ریال برای اجرای این طرح تصویب شده که تاکنون 6 میلیارد و 230 میلیون ریال آن اختصاص یافته است.
وی تصریح کرد: در این طرح مسیر میدان اورامان تا سراب جابری تعریض و بهسازی و به یک بلوار تبدیل خواهد شد.
شهردار روانسر ادامه داد: در اجرای این طرح که با هدف اصلاح معابر شهری ، زیباسازی و بهبود عبور و مرور انجام می گیرد، ورودی شهر روانسر به بیش از 45 متر عریض می شود.
ابراهیمی اضافه کرد: پیاده رو سازی ، ایجاد فضای سبز ، جدولگذاری و دیوار چینی ، موزائیک فرش ، بتن ریزی ، سنگ فرش از جمله عملیات هایی است که در اجرای این طرح انجام می شود.
وی با بیان اینکه پروژه ساماندهی ورودی شهر روانسر از سراب جابری تا میدان اورمان هم اکنون 25 درصد پیشرفت فیزیکی دارد اظهار داشت : سال گذشته نیز بیش از 2 میلیارد ریال برای اجرای این طرح هزینه شده و با تخصیص اعتبارات جدید اجرای این طرح سرعت بیشتری خواهد گرفت.
شهردار شهر روانسر یادآور شد: ورودی یک شهر نشان دهنده وضعیت کلی و تداعی کننده هویت آن شهر است و ما هم تمام تلاش و توان خود را در جهت ساماندهی و زیباسازی ورودی های شهر روانسر به کار خواهیم گرفت.
ابراهیمی گفت: شهر روانسر با توجه به اینکه دروازه ورودی مهمانان و مسافران به شهرستانهای جوانرود، پاوه و ثلاث باباجانی است از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد و تمام سعی و تلاش ما این است که بهترین خدمات را ارائه دهیم.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
7455/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.