به گزارش خبرنگار ایرنا، مجمع انتخاباتی هیات سوارکاری استان کرمانشاه روز دوشنبه به ریاست رئیس فدراسیون در سرسرای شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه برگزار شد و الماسی با کسب 9 رای از 15 آراء ماخوذه برای چهار سال دیگر ریاست خود را حفظ کرد.
وی تنها کاندیدای احراز پست ریاست هیات سوارکاری استان کرمانشاه کرمانشاه بود که توانست با جلب آراء اکثریت اعضای مجمع به این عنوان دست یابد.

** پیست سوارکاری کرمانشاه در دهکده المپیک راه اندازی می شود
رئیس هیات سوارکاری کرمانشاه پس از انتخاب مجددش به این سمت، با قدردانی از حسن اعتماد دوباره اعضای مجمع به وی، اظهار داشت: برنامه های خوبی در دست اجرا قرار دارد که یکی از آن ها راه اندازی پیست سوارکاری در دهکده المپیک است.
ستار الماسی ادامه داد: این پیست در استانداردهای بین المللی احداث می شود و جانمایی اولیه آن نیز صورت گرفته که امیدوارم به زودی عملیات اجرای آن با کمک مسئولان فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان، آغاز شود.
وی گفت: خوشبختانه در سال های اخیر و با کمک اعضای مجمع توانستیم ورزش سوارکاری کرمانشاه را احیا و آن را از رکود خارج کنیم، کما اینکه با برنامه های مختلفی نیز که اجرا شد، یکی از هیات های فعال در سطح کشور هستیم.
الماسی ادامه داد: برگزاری کورس های بهاره و پائیزه و کورس عشایری، برگزاری مسابقات استقامت، مسابقات زیبایی و ... از جمله اقدام هایی بوده که در سال های اخیر انجام گرفته است.
رئیس هیات سوارکاری استان کرمانشاه در ادامه به تهیه تبارنامه اسب نژاد کرد نیز اشاره و اظهار داشت: برگزاری مسابقات زیبایی باعث معرفی هرچه بیشتر اسب نژاد کرد شده است.
وی در پایان، راه اندازی پیست سوارکاری در شهرستان ها را نیز یکی از برنامه های در دست اقدام هیات ذکر کرد و گفت: با تحقق این مهم شرایط برای شناسایی سوارکاران برتر استان فراهم خواهد شد.
در استان کرمانشاه بیش از 150 سوارکار فعالیت می کنند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.