فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری عامل اصلی قتل 4 زن کرمانشاهی که دی ماه سال گذشته به قتل رسیدند، توسط پلیس آگاهی این استان در تهران خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار "منوچهر امان اللهی" اظهار داشت: حادثه قتل این چهار زن کرمانشاهی که از اعضای یک خانواده بودند روز 22 دی ماه 96 و در باغ فردوس اتفاق افتاد. 

وی ادامه داد: این چهار زن کرمانشاهی به ضرب گلوله سرنشینان یک دستگاه خودروی پراید به قتل رسیدند که عامل اصلی این تیراندازی مرگ بار، صبح امروز و پس از ماه‌ها تلاش شبانه روزی ردیابی و توسط ماموران پلیس آگاهی کرمانشاه دستگیر شد. 

سردار امان اللهی با بیان اینکه پیش از این یک متهم دیگر در رابطه با پرونده قتل دستگیر شده بودند، افزود: پرونده با دستگیری متهم اصلی وارد مرحله جدیدی شد. 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه تلاش برای دستگیری دیگر عوامل دخیل در این فاجعه هولناک ادامه دارد، گفت: پلیس تا حصول نتیجه کامل و روشن شدن تمامی ابعاد ماجرا تلاش خواهد کرد. 

وی گفت: پلیس با همه توان و ظرفیت خود برای ایجاد امنیتی پایدار در جامعه تلاش می کند و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی دهد عده ای با چنین اقداماتی، امنیت شهر و استان را زیر سئوال ببرند. 

سردار امان اللهی در پایان، اختلافات شخصی را عامل اصلی وقوع قتل چهار زن کرمانشاهی عنوان کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.