به گزارش ایرنا، کیوان کاشفی شنبه شب در نشستی با صنعتگران استان که با حضور هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در تالار باغچه مینو برگزار شد، این مطلب را عنوان کرد.
وی افزود: این‌ آیین نامه که از مدت ها قبل آماده شده بود، عصر شنبه توسط استاندار کرمانشاه به دستگاه های اجرایی ابلاغ شد.
رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه توضیح داد: براساس این آیین نامه که شامل 6 بند می شود، تمامی دستگاه های اجرایی استان موظف هستند که اقلام مورد نیاز خود را از داخل استان خریداری کنند.
کاشفی افزود: مدیرانی که در این زمینه بهترین عملکرد را داشته باشند مورد تجلیل و مدیران کم کار مورد سرزنش قرار خواهند گرفت.
وی با بیان اینکه قانون مالیات بر ارزش افزوده باید اصلاح شود، گفت: در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی مسائل مربوط به مالیات بر ارزش افزوده به اطلاع مدیران استان خواهد رسید.
کاشفی یکی از بزرگترین مشکلات تولیدکنندگان استان کرمانشاه را وثیقه گذاری به منظور دریافت تسهیلات بانکی عنوان کرد و گفت: بانک ها در برخی از موارد نسبت به پرداخت تسهیلات به بخش تولید کم لطفی می کنند.
وی با بیان اینکه تولید کنندگان استان کرمانشاه به صادرات توجه ویژه ای داشته باشند، گفت: اتاق بازرگانی استان کرمانشاه تابستان‌ امسال در نمایشگاه واردات کشور چین شرکت خواهد کرد.
رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه اظهار داشت: پس از چین، تولید کنندگان کرمانشاهی به ترتیب در نمایشگاه های سیال فرانسه و سلیمانیه عراق نیز حضور پیدا خواهند کرد.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای یک هزار واحد تولیدی با 30 هزار نفر اشتغالزایی است.
سالانه بیش از 2 میلیارد دلار کالا از استان کرمانشاه صادر می شود.
7445/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.