فرامرز اکبری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کمک در آستانه فصل گرما به منظور خرید وسایل سرمایشی با توجه به موقعیت این شهرستان گرمسیری پرداخت می شود.
وی اظهار کرد: هم اکنون روند بازسازی واحدهای مسکونی تخریبی در شهر و روستا روند مناسبی دارد و پیش بینی می شود تا پایان تابستان روند بازسازی و تعمیر واحدهای روستایی پایان یابد.
وی بیان کرد: همچنین روند بازسازی و تعمیر واحدهای آسیب دیده شهری نیز شتاب بیشتری گرفته و امید است تا پایان امسال روند بازسازی این واحدها نیز پایان یابد.
وی ، از ارزیابی خسارت پنج هزار و 928 واحد مسکونی در این شهرستان از سوی بنیاد مسکن استان تهران به عنوان معین بازسازی این منطقه مرزی خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد چهار هزار و 429 واحد تعمیری و 960 واحد تخریبی و 539 واحد مسکونی نیز سالم است.
فرماندار قصرشیرین ابراز امیدواری کرد با شتاب بخشیدن به ساخت و ساز واحدهای مسکونی آسیب دیده ناشی از زلزله آبان 96 ، زلزله زدگان در منازلشان زندگی عادی را از سر بگیرند.
اکبری ، اضافه کرد که در جریان زلزله 21 آبان پارسال خسارت قابل توجهی به واحدهای مسکونی و زیرساخت های شهرستان قصرشیرین وارد شد.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و براساس ارزیابی های صورت گرفته حدود یکصد هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است.
7079/3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.