مهدی عبدالمالکی یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: این نمایشگاه 6 روزه تحت عنوان 'بوم لرزه' از شب گذشته در نگارخانه شهر کرمانشاه شروع به کار کرد و تا پایان روز پنجشنبه به کار خود ادامه می دهد.
به گفته وی، در این نمایشگاه آثار برگزیده ای از نقاشی کودکان مناطق زلزله زده با موضوع زلزله به نمایش در آمده است.
معاون فرهنگی شهرداری کرمانشاه گفت: این سازمان با همکاری سازمان مردم نهاد طنین در ایام کمک رسانی ها نقاشی های کودکان را جمع آوری و پس از سه مرحله داوری 80 اثر را به منظور نمایش در نمایشگاه بوم لرزه بر گزیدند.
عبدالمالکی با بیان اینکه این نمایشگاه از ساعت 9 صبح تا ساعت 19 آماده پذیرایی از علاقه مندان است، گفت: این نمایشگاه با هدف زنده نگه داشتن فرهنگ نوع دوستی و جمع آوری کمک های مردمی به منظور انجام خدمات فرهنگی در مناطق زلزله زده برگزار شده است.
به گفته وی، استان های دیگر نیز متقاضی میزبانی از نقاشی کودکان زلزله زده هستند و احتمال برپایی نمایشگاه بوم لرزه در دیگر نقاط کشور هم وجود دارد.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله و 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیش از 100 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیده اند.
7445/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.